لیگ قهرمانان آسیا؛

شکست تلخ زردهای دیار زاینده‌رود برابر النصر

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۲۳:۲۱:۳۱
کد خبر: ۱۰۵۹۲۱۵
شکست تلخ زردهای دیار زاینده‌رود برابر النصر
زردپوشان دیار زاینده‌رود در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا شکست تلخی برابر النصر عربستان تجربه کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های سپاهان اصفهان و النصر عربستان با قضاوت ادهم مخادمه از کشور اردن در استادیوم جاسم بن حمد قطر به مصاف هم رفتند.

نیمه اول با برتری نسبی النصر دنبال شد و سپاهان بیشتر چشم به ضد حمله داشت که البته نه تنها از این تاکتیک ثمری نبرد بلکه در دقیقه 29 روی یک ضربه ایستگاهی و ارسال دقیق گونزالو مارتینز و ضربه سر عبدالرزاق حمدالله دروازه خود را گشوده دید تا نیمه اول با این یک گل به سود نماینده عربستان خاتمه یابد.

در نیمه دوم انتظار می‌رفت سپاهان برای جبران نتیجه جلو بکشد ولی در دقیقه 48 روی اشتباه مدافعانش به‌خصوص عزت‌الله پورقاز توپ مقابل پای عبدالرزاق حمدالله افتاد تا کاپیتان النصر خودش و تیمش را دو گله کند.

شاگردان محرم نویدکیا که چیزی برای از دست دادن نداشتند پس از این گل حملات بی‌محابایی روی دروازه النصر تدارک دیدند که این حملات از دقت لازم برخوردار نبود و در عوض عربستانی‌ها رو به ضدحملات آوردند که اتفاقا خیلی هم خطرناک بود.

upwetfd0qfq87vvrxiu6

در دقیقه 76 سپاهان با ضربه سر محمد محبی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما داور اردنی خطای شارژ این بازیکن بوشهری را گرفت تا گل طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود مردود شود.

در ادامه حملات سپاهان شدت گرفت ولی درخشش دروازه‌بان استرالیایی در چند نوبت سد راه مردان تهاجمی زردهای دیار زاینده‌رود شد تا در نهایت این بازی با شکست نماینده کشورمان به پایان رسید.

سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، گئورگی گوولسیانی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی کیانی، محسن مسلمان (65- سیدمحمد کریمی)، سروش رفیعی (74- رسول نویدکیا)، محمد محبی (85- مهدی ترکمان)، محسن الغسانی (85- سجاد شهباززاده)، کی‌‌روش استنلی (65- رضا میرزایی)

سرمربی: محرم نویدکیا

النصر عربستان:

براد جونز، سلطان الغنام، عبدالله مادو، عبدالرحمن العبید، مایکون، عبدالله الخیبری، عبدالمجید السولاهیم (89- عبدالفتاح آدم)، گونزالو مارتینز (82- عبدالعزیز الدوساری)، خالد الغنام (82- فارس البیراکان)، عبدالفتاح اثیری (70- مختار علی)، عبدالرزاق حمدالله (89- عبدالرحمن الدوساری)

سرمربی: روی ویتوریا

نظر شما