امروز صورت گرفت؛

حضور مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون تکواندو

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۸:۰۸:۳۷
کد خبر: ۱۰۵۹۶۹۲
کاوه احمدی مدیرکل روابط‌ عمومی وزارت ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تکواندو ضمن بازدید از کمیته روابط عمومی با سیدمحمد پولادگر دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کاوه احمدی مدیرکل روابط‌ عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، یعقوبی و خدایی از کارشناسان این مرکز ظهر امروز (چهارشنبه – 26 شهریورماه) در فدراسیون تکواندو حضور یافت.

مدیرکل روابط‌ عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در بدو ورود به مقام شامخ شهید گمنام آرمیده در فدراسیون تکواندو ادای احترام کرده و پس از بازدید از کمیته روابط عمومی با سیدمحمد پولادگر رییس و یزدان مویدی نیا نایب رییس فدراسیون دیدار و به گفت‌و‌گو پرداخت.

در این دیدار گزارشی توسط حسن شکریان رییس کمیته روابط عمومی از روند فعالیت های انجام شده در این بخش ارائه شد؛ احمدی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته، تشکیل مجموعه ای متخصص و متعهد در این کمیته را قابل توجه دانسته و نگاه حمایتی ریاست فدراسیون را از مهمترین دلایل رشد و پیشرفت این کمیته در فدراسیون تکواندو برشمرد.

پولادگر رییس فدراسیون نیز حضور مدیرکل روابط‌ عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان را مایه دلگرمی و انگیزه بخشی به روابط عمومی فدراسیون دانسته و گفت: به جایگاه ویژه کمیته روابط عمومی در فدراسیون اعتقاد دارم و امیدوارم با همکاری صمیمانه مجموعه های روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بتوانیم در راستای اطلاع رسانی هر چه بهتر برای مخاطبان خود و عموم مردم گام برداریم.

همچنین گسترش فعالیت در شبکه های اجتماعی، بهره گیری از محتوای چند رسانه ای، تعامل دوسویه با مخاطبان و آموزش نیروهای متخصص و کارشناسان خبره رسانه ای از جمله موارد مطرح در این دیدار بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز