جام حذفی آقایان به نیمه نهایی رسید؛

رقابت تنیسورها برای رسیدن به دیدار پایانی

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۸:۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۰۵۹۶۹۵
رقابت تنیسورها برای رسیدن به دیدار پایانی
تیم های راه یافته به نیمه نهایی ، فردا برای رسیدن به فینال یازدهمین دوره مسابقات جام حذفی تنیس کشور گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رقابت می کنند .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس جام‌ حذفی باشگاهها و‌ دسته جات آزاد کشور در البرز پیگیری شد که از ۸ تیم حاضر ۴ تیم موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی شدند.

در نخستین مسابقه تیم ولسرویسز ایران ایران با نتیجه ۲ بر صفر مقابل مهذب نیا ( ز) به پیروزی رسید و به عنوان نخستین تیم راهی مرحله نیمه نهایی شد ، آکادمی تنیس  مومن زاده با همین نتیجه مقابل تیم هیوده (الف) به پیروزی رسید ، توسعه امین دارو تهران با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم آکادمی تنیس طاهری عبور کرد و در آخرین مسابقه بیمه حکمت با همین نتیجه مقابل عقاب نهاجا به برتری رسید . 

 به این ترتیب با معرفی ۴ تیم مرحله نیمه نهایی، فردا ۲ دیدار برای مشخص شدن نفرات راه یافته به دیدار پایانی برگزار می شود. 

 رقابت های تنیس جام‌حذفی (۹۸-۹۹ ) از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۸ شهریور ماه با حضور ۱۶ تیم باقی مانده در دهکده ورزشی چهار باغ کرج برگزار می شود. 

‌یاد آور می شود: سرداوری این مسابقات بر عهده امین مهدویان سرداور نشان سفید کشورمان است و آرمین آزاد پور، حسام الدین ایوبی ، اردلان عبدالحسین زاده ، احسان رحیمی و مجید گلچین به عنوان داور در این مسابقات حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز