لیگ قهرمانان آسیا؛

شهرخودرو به دنبال اولین امتیاز

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۷:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۹۷۸۲
شهرخودرو به دنبال اولین امتیاز
شهرخودرو درحالی امشب باید در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف شباب الاهلی برود که هنوز نتوانسته در گروه B این رقابت‌ها امتیازی کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم شهرخودرو یکی از چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان در  هفته چهارم و در آغاز دور برگشت این رقابت‌ها از ساعت 19:30 به مصاف شباب الاهلی امارات می‌رود.

شهرخودرو درحالی امشب باید در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف شباب الاهلی برود که هنوز نتوانسته در گروه B این رقابت‌ها امتیازی کسب کند. سیدمهدی رحمتی که در حال سپری کردن اولین تجربه مربیگری است، به دنبال کسب اولین امتیاز آسیایی تاریخ خود و فوتبال مشهد است. این تیم 3 روز پیش مقابل حریف امشب خود شکستی تلخ را پذیرفت تا اولین تجربه رحمتی در دوران مربیگری با باخت همراه باشد. 

شهرخودرو که در دو دیدار قبلی خود زمانی که مجتبی سرآسیایی هدایت این تیم را برعهده داشت هم شکست خورده بود تا در پایان هفته سوم لیگ قهرمانان بدون امتیاز در قعر جدول قرار بگیرد.

نماینده مشهد در اولین بازی خود به مصاف الهلال عربستان رفت و با 2 گل مغلوب شد و سپس در ازبکستان، نتیجه را با 3 گل به پاختاکور این کشور واگذار کرد. سومین بازی نماینده ایران در گروه دوم هم کمتر از 72 ساعت پیش بود که شاگردان رحمتی با یک گل مغلوب حریف اماراتی شدند.

شهرخودرو که مصدوم و محرومی برای این دیدار ندارد و نمی‌تواند از خریدهای جدید خود استفاده کند، بدون امتیاز در قعر جدول گروه دوم است و شباب الاهلی با 3 امتیاز در رده سوم قرار دارد. الهلال عربستان با 9 و پاختاکور ازبکستان با 6 امتیاز در رده‌های اول و دوم هستند.

شاگردان رحمتی اگر نتوانند پیروز دیدار با شباب الاهلی باشند، دیگر هیچ شانسی برای صعود از گروه خود ندارند. البته شهرخودرو در صورت پیروزی هم کار بسیار دشواری برای صعود از مرحله گروهی دارد و باید منتظر نتایج بقیه تیم‌ها باشد تا بلکه در اولین تجربه آسیایی خود بتواند کار بزرگی را رقم بزند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز