مدیریت باشگاه خیال قرمزپوشان را آسوده می‌کند؛

چراغ سبز پرسپولیس به برانکو+ جزئیات

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۸:۴۲:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۹۷۹۶
چراغ سبز پرسپولیس به برانکو+ جزئیات
پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق و موفق تیم پرسپولیس به یکی از بزرگترین دغدغه‌های مدیریت باشگاه و نگرانی هواداران تبدیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق و موفق تیم پرسپولیس به یکی از بزرگترین دغدغه‌های مدیریت باشگاه و نگرانی هواداران تبدیل شده و قرمزپوشان امیدوار هستند هرچه زودتر این قضیه ختم به‌خیر شود تا قهرمان لیگ در آرامش به کار خود ادامه بدهد.

مهدی رسول‌پناه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت پرونده برانکو عنوان کرد: ما صادقانه و شفاف درباره پرونده آقای برانکو با هواداران حرف زدیم و اطلاع دادیم ممکن است پنجره نقل و انتقالات باشگاه به صورت موقت بسته شود. الان به جای سفر به قطر در تهران ماندیم تا با تلاشی شبانه‌روزی بتوانیم منابع مالی برای پرداخت دستمزد این مربی شریف فراهم کنیم.

او افزود: هرچند از نزدیک آقای برانکو را تا به حال ندیدم و قبل از ما یک سنت از مطالبات او هم پرداخت نشده بود اما وظیفه خودم می‌دانم بابت تمام بدقولی‌ها ازسرمربی موفق و پرافتخار پرسپولیس عذرخواهی کنم. آقای برانکو زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و 7 جام برای این تیم گرفته است.

رسول‌پناه گفت: من از راه دور دست این مرد جنتلمن را به گرمی می‌فشارم و قول می‌دهم همان‌طور که 30 درصد طلب او را پرداخت کردیم ان‌شاءالله 70 درصد باقی‌مانده را نیز بپردازیم. مضاف بر اینکه قانون جدید فیفا هم می‌گوید بلافاصله پس از واریز پول به حساب شاکی، پنجره‌های بسته نقل و انتقالات باز خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز