لیگ قهرمانان آسیا؛

مطهری: قهرمانی در بازیکنان پرسپولیس نهادینه شده است

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۱۴:۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۹۹۸۰
مطهری: قهرمانی در بازیکنان پرسپولیس نهادینه شده است
مربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران گفت: بازیکنان پرسپولیس ذهن برنده دارند و این قهرمانی در آنها نهادینه شده و به یک باور تبدیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس، در غیاب یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با التعاون عربستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد و گفت: بازیکنان پرسپولیس ذهن برنده دارند و این قهرمانی در آنها نهادینه شده و به یک باور تبدیل شده است.

او افزود: اگر بچه‌های پرسپولیس بگویند می‌توانند عرض خلیج فارس را شنا کنند به حرفشان ایمان داریم چون فوق العاده جنگجو، با غیرت و مبارز هستند و قادرند هر غیرممکنی را ممکن کنند. این برای ما به عنوان مربی باعث افتخار است.  همه فکر می کنند قهرمانی‌هایی که تیم پرسپولیس در لیگ ایران می‌آورد، پیچیده است در حالی که بسیار ساده است چون بازیکنانش همیشه تلاش و تمرین می‌کنند برای رسیدن به بالاترین حد موفقیت. این قابل ستایش است.

مربی تیم پرسپولیس درباره اشتباهات التعاون در دقایق پایانی بازی نخست گفت: بازی دوم سخت‌تر است. التعاون تیم باهوش و زیرکی است و باید خوب این تیم را کنترل کنیم. نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی می‌شناسیم ولی وارد جزئیات نمی‌شوم. هنر بچه‌های ما بود که در 10 دقیقه از موقعیت استفاده کردند. تعاون در خط حمله و ضربات ایستگاهی تیم قابل احترامی است و باید آنها را خوب کنترل کنیم. بازی برگشت قطعا سخت‌تر است.

از مطهری درباره جایگاه نامناسب التعاون در لیگ عربستان سئوال شد و اینکه آیا رویارویی با این تیم در این شرایط جزو خوش شانسی پرسپولیس است؟ مربی پرسپولیس در  پاسخ گفت: اصلا اینطور فکر نمی‌کنم. تعاون تیم قابل احترامی است و در لیگ عربستان دچار یکسری مشکلات شد و مربی‌اش تغییر کرد. این تیم زیرکانه و باهوش فوتبال بازی می‌کند. بازی سختی داریم و باید خوب آنها را کنترل کنیم. ما هم تیم بزرگی هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز