مسعود ظهرابی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تعویق مسابقات به سود ما شد/ چهار تیم در مسابقات از رقبای اصلی ما به شمار می‌روند

۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۰۵:۲۶:۲۲
کد خبر: ۱۰۶۰۰۲۱
تعویق مسابقات به سود ما شد/ چهار تیم در مسابقات از رقبای اصلی ما به شمار می‌روند
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان گفت: تعویق مسابقات به سود ما شد، چهار تیم در مسابقات از رقبای اصلی ما به شمار می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسعود ظهرابی، سرمربی تیم ملی هندبال جوانان، درباره روند آماده سازی تیمش برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: خوشبختانه پس از صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، تیم ملی هندبال پس از مدت‌ها تمرینات خود را با همان نفرات آخرین اردو در تهران آغاز کرد، اردوی خوبی را شروع کرده‌ایم. فدراسیون هم تمامی پروتکل‌های وزارت بهداشت را رعایت کرده و امیدواریم بتوانیم در پایان اردو به اهداف‌مان دست یابیم. البته این تنها اردوی ما خواهد بود. بعد از این اردو تمرین تعطیل شده و بازیکنان برای شروع لیگ در نیمه مهرماه در اختیار باشگاه‌های خود قرار می‌گیرند و بعد از آن باید ببینیم فدراسیون چه شرایطی را اعلام می‌کند تا در نیم فصل یک اردوی دیگر را برگزار کنیم.

او با اشاره به تعویق رقابت های قهرمانی آسیا ادامه داد: مسابقات قهرمانی آسیای شیراز دو بار به تعویق افتاد و در نهایت به سال آینده میلادی موکول شد. این تعویق مسابقات به سود ما شد چراکه دو نفر از بازیکنان ما آسیب دیده بودند و عمل جراحی انجام دادند و امیدوارم به تیم برسند. اما باید از این فرصت اندک استفاده کنیم و هر چه سریعتر خودمان را برای حضور قدرتمند در مسابقات آماده کنیم.

ظهرابی در پایان درخصوص اصلی‌ترین رقبای ایران در آسیا عنوان کرد: حریفان ما هنوز مشخص نشده اما کلا کار خیلی سختی پیش‌رو داریم. چهار تیم در مسابقات هستند که در دوره قبلی اول تا چهارم شدند. شرایط‌شان از ما بهتر است و تمرینات مداومی داشتند اما ما با توجه به شیوع کرونا شش ماه با تعطیلی اردوها مواجه بودیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز