کاظم محمودی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

منصوریان تصمیم درستی گرفت/ هواداران تراکتور گذشته او را فراموش کنند

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۰۷:۲۲:۰۸
کد خبر: ۱۰۶۰۲۸۶
منصوریان تصمیم درستی گرفت/ هواداران تراکتور گذشته او را فراموش کنند
پیشکسوت باشگاه تراکتور گفت: شاید نگرانی برخی از هواداران تراکتور معقول باشد اما همین که منصوریان عکس‌های استقلالی خود را از صفحه اینستاگرامش پاک کرده نشان می‌دهد او طرز تفکر حرفه‌ای دارد و از این پس تراکتور را تیم خود می‌داند.

کاظم محمودی، بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و تراکتور، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید تراکتور اظهار داشت: شاید نگرانی برخی از هواداران تراکتور معقول باشد اما همین که منصوریان عکس‌های استقلالی خود را از صفحه اینستاگرامش پاک کرده نشان می‌دهد او طرز تفکر حرفه‌ای دارد و از این پس تراکتور را تیم خود می‌داند.

او درباره اینکه برخی از هواداران تراکتور منصوریان را استقلالی می‌دانند، افزود: این حرف‌ها در فوتبال حرفه‌ای معنی ندارد. منصوریان مربی و بازیکن استقلال بوده اما وقتی قرار است در تیم دیگری مربیگری کند قطعا همه فکر و ذکرش موفقیت آن تیم خواهد بود. واقعا در فوتبال حرفه‌ای اینکه یک بازیکن یا مربی در چه تیم‌هایی مشغول بوده اهمیتی ندارد بلکه مهم این است که در هر تیمی حضور دارد با تمام وجود برای موفقیت آن تلاش کند. درباره علیرضا منصوریان هم همین مساله مطرح است و او باید حرفه‌ای بودن خود را نشان دهد. هواداران تراکتور در گذشته از برخی افراد که به این تیم آمدند اما وفادار نبودند و تراکتور را در میانه راه رها کردند خاطر خوبی ندارند و به همین دلیل چشم‌شان ترسیده اما من با شناختی که از علیرضا منصوریان دارم می دانم او مربی حرفه‌ای است و می‌داند وقتی سرمربیگری تیمی مثل تراکتور را پذیرفته باید بقیه علایقش را کنار بگذارد.

محمودی با اشاره به اینکه خود منصوریان هم می‌داند کار سختی در تبریز دارد، خاطرنشان کرد: مربیگری شغل سختی است اما این کار در تبریز دشوارتر است. منصوریان باید بیشتر از همیشه حواسش را جمع کند و تمام توان و وقت خود را برای موفقیت در تراکتور بگذارد. هواداران تراکتور هم باید هرچه در گذشته اتفاق افتاده را فراموش کنند و با تمام توان حامی سرمربی جدید باشند. منصوریان باید بداند اگر تیمش در هفته‌های اول نتیجه نگیرد اما فوتبال زیبایی ارائه دهد هواداران از او حمایت می‌کنند به شرطی که بتوانند به آینده امیدوار باشند. آنها فوتبال را خوب می‌فهمند و از تیمی که فوتبال زیبا و منسجمی را ارائه دهد حمایت خواهند کرد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز