لیگ قهرمانان آسیا؛

دبل شیرین سرخ‌پوشان مقابل التعاون/ بشار، پرسپولیس را به صدر برد

۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۲۳:۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۰۳۲۹
دبل شیرین سرخ‌پوشان مقابل التعاون/ بشار، پرسپولیس را به صدر برد
تیم فوتبال پرسپولیس ایران دومین برد خود را مقابل التعاون عربستان به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تیم پرسپولیس ایران از ساعت 22:30 به مصاف التعاون عربستان رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد تا در دو مسابقه رفت و برگشت 6 امتیاز بگیرد. بشار رسن، ستاره عراقی پرسپولیس در دقیقه 48 و از روی نقطه پنالتی تک گل بازی را به ثمر رساند تا سرخ‌پوشان کشورمان 7 امتیازی شوند و به صدر جدول صعود کنند.

در دقایق ابتدایی بازی متعادل بود اما هرچه زمان می‌گذشت، قرمزپوشان مسلط شدند و با این حال نتوانستند فرصت آنچنانی خلق کنند. در دقیقه 13 پرسپولیس‌ توسط سیامک نعمتی این فرصت را داشت که به گل برسد اما شوت این بازیکن از درون محوطه جریمه التعاون به اوت رفت. در ادامه این دیدار زردپوشان التعاون سعی داشتند روی یکی دو حرکت دروازه پرسپولیس را با خطر روبه‌رو کنند که عملکرد خوب مدافعان آنها را ناکام گذاشت. در دقیقه 44 این مسابقه عیسی آل‌کثیر با یک ضربه زیبا دروازه التعاون را هدف قرار داد اما شوت او با برخورد به تیر دروازه راهی اوت شد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

90

در آغاز نیمه دوم، عیسی آل کثیر درون محوطه جریمه التعاون با خطای مدافع حریف نقش بر زمین شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. در ادامه بشار رسن با استفاده از این فرصت در دقیقه 48 برای پرسپولیس گلزنی کرد.  در دقیقه 58 سعید آقایی توپ را به درون محوطه جریمه التعاون ارسال کرد اما آل‌کثیر به توپ نرسید. لحظاتی بعد از این صحنه، روی یک پاس خوب وحید امیری درون محوطه جریمه التعاون با دروازه‌بان این تیم تک به تک شد که عملکرد خوب کاسیو اجازه نداد امیری گلزنی کند. در دقیقه 71 بشار رسن پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد اما شوت او با دخالت دروازه‌بان التعاون به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در ادامه تلاش امیری بی‌نتیجه ماند. در نهایت پرسپولیس با تک گل رسن به یک برد ارزشمند رسید. با این نتیجه پرسپولیس 7 امتیازی شد و به صدر جدول گروه C رفت. پایین‌تر از پرسپولیس هم التعاون و الدحیل با 6 امتیاز قرار دارند.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، بشار رسن (88- امید عالیشاه)، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، احسان پهلوان (1+90- احمد نورالهی) و عیسی آل‌کثیر (69- آرمان رمضانی).

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب التعاون:

کاسیو دوس‌انیوس، یاسین عمر برناوی، ایاگو سانتوس، رایان صدیق الموسی (86- سمیحان النابت)، میشل دوک، حسن کادیش محبوب، فهد الرشیدی (62- سلطان منداش)، سدریک آمیسی، عبدالله الجوی (62- طهار حسین العتیبی)،  احمد حسن عسیری و عبدالمجید الصولة (26- ربیع سفیانی).

سرمربی: پاتریس کارتیرون

نظر شما