لیگ قهرمانان آسیا؛

دومین باخت شاگردان نویدکیا برابر النصر/ سپاهان در یک قدمی حذف قرار گرفت

۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۲۳:۲۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۶۰۳۳۸
دومین باخت شاگردان نویدکیا برابر النصر/ سپاهان در یک قدمی حذف قرار گرفت
سپاهان با دبل شکست برابر النصر در یک قدمی حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سپاهان پس از شکست در بازی رفت برابر النصر عربستان برای جبران این نتیجه با سه تغییر نسبت به بازی قبلی در استادیوم جاسم بن حمد به مصاف حریف عربستانی رفت که با همان ترکیب بازی رفت گام به میدان گذاشته بود.

سپاهان که در این بازی با لباس‌های سفید به میدان آمده بود بازی را بهتر و تهاجمی‌تر از حریف آغاز کرد وچند بار روی دروازه النصر خطرساز شد اما این تیم عربستانی بود که در اولین حضور نصف و نیمه‌اش روی دروازه سپاهان در دقیقه 32 توسط عبدالله مادو به گل رسید.

کرنر از سمت چپ زمین برای النصر  در سمت راست محوطه جریمه به عبدالرزاق حمدالله رسید که این مهاجم در بین دو مدافع سپاهان به عبدالله مادو پاس داد تا این مدافع پیش‌تاخته با یک ضربه بغل پای راحت توپ را به زیر طاق دروازه سپاهان بکوبد.

سپاهان پس از دریافت این گل جلو کشید و یکی، دو موقعیت خوب را هم از دست داد اما در دقیقه 41 باز هم دروازه این تیم روی پاشنه چرخید تا مشخص شد نویدکیا برای بازسازی زردهای دیار زاینده‌رود کار دشواری پیش‌رو دارد.

حمله سریع و کار تیمی بازیکنان النصر از سمت راست زمین به سلطان الغنام رسید که او هم عبدالرزاق حمدالله را صاحب توپ کرد که این بازیکن مراکشی بدون مکث، چرخش و شوت محکم دروازه سپاهان را باز کرد تا در مجموع بازی رفت و برگشت برای سومین بار دروازه سپاهان و پیام نیازمند را فرو بریزد.

hpudse0cciaii1cwuxup

سپاهان نیمه دوم را با بیرون کشیدن الغسانی و به میدان فرستادن رضا میرزایی آغاز کرد تا شاید نتیجه را تغییر دهد اما حملات این تیم ثمری نداشت و در عوض النصری‌ها روی ضدحملات خطرناک ظاهر می‌شدند.

در دقیقه 71 ضربه نورافکن به تیر دروازه النصر برخورد کرد و در برگشت محمد محبی با خطای مشکوک مدافع النصر مواجه شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و فقط نقطه کرنر را نشان داد.

در ادامه هم اتفاق خاصی نیفتاد و تعویض‌های نویدکیا هم نتوانست گره از کار سپاهان باز کند و برای دومین بار در ظرف چند روز این تیم بار دیگر به النصر عربستان باخت.

تانتاشف ایلگیز، داور ازبکستانی این بازی، به عبدالمجید السولاهیم، عبدالرحمن العبید (النصر) و سروش رفیعی، امید نورافکن (سپاهان) کارت زرد نشان داد.

سپاهان:

پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، گئورگی گوولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، رسول نویدکیا (67- سیدمحمد کریمی)، مهدی کیانی (82- محسن مسلمان)، سروش رفیعی، محمد محبی (79- رضا دهقانی)، محسن الغسانی (46- رضا میرزایی)، سجاد شهباززاده (67- کی‌روش استنلی)

سرمربی: محرم نویدکیا

النصر:

براد جونز، سلطان الغنام، عبدالله مادو، عبدالرحمن العبید (84- عواد خمیس)، مایکون، عبدالله الخیبری، عبدالمجید السولاهیم (73- عبدالعزیز الدوساری)، خالد الغنام، عبدالفتاح اثیری (60- عبدالرحمن الدوساری)، گونزالو مارتینز (73- ایمان یحیی)، عبدالرزاق حمدالله (84- عبدالفتاح آدم)

سرمربی: روی ویتوریا

نظر شما