بررسی مسیر سرخ‌پوشان برای صعود؛

سرنوشت پرسپولیس در دست کیست؟

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۳:۰۳:۱۳
کد خبر: ۱۰۶۰۶۲۱
سرنوشت پرسپولیس در دست کیست؟
تیم پرسپولیس با پیروزی برابر التعاون توانست معادلات صعود از گروهش را تا حدودی حل کند و امیدواری‌های زیادی برای صعود به مرحله بعدی را به دست آورد و به نوعی در این مسیر سرنوشتش در دست خودش باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تا قبل از بازی دیشب پرسپولیس برابر التعاون با ۶ امتیاز صدرنشین گروه  بود و پرسپولیس با ۴ امتیاز در رده سوم قرار داشت تا معادلات جدول این گروه کمی پیچیده شده و نگرانی برای تبانی بازی های بعدی علیه پرسپولیس وجود داشته باشد.

پیروزی مهم

پرسپولیس جمعه شب توانست پیروزی مهمی را در کارنامه خود به ثبت برساند. برد سرخ ها در برابر التعاون تبانی احتمالی رقبای پرسپولیس را تا حدود زیادی بی معنا شود. حالا می توان گفت پرسپولیس خیلی راحت تر از قبل برای صعود از این گروه برنامه ریزی می کند.

چرا شکست التعاون مهم بود؟

پرسپولیس با پیروزی در این مسابقه ۷ امتیازی شد و بالاتر از التعاون در رتبه نخست قرار گرفت. کسب ۳ امتیاز این مسابقه باعث ‌شد سرنوشت صعود در دست پرسپولیس باشد و کمتر منتظر احتمالات و اتفاقات بماند.

صعود از مسیر پیروزی بر یاران رضائیان!

با توجه به امتیازات پرسپولیس و شرایط رقبا در جدول شاگردان یحیی با کسب پیروزی در دیدار  بعدی‌اش در برابر الدحیل خود می تواند صعودش را از این گروه قطعی کند. پس از کسب این پیروزی احتمالی، شاید اولویت بعدی برای پرسپولیس این باشد که به عنوان تیم اول صعود کند یا تیم دوم؛ در هر حال، پرسپولیس در صورتی که در بازی آینده برابر الدحیل با هر نتیجه‌ای به برتری برسد، صعود خود را یک هفته پیش از اتمام دور گروهی قطعی خواهد کرد.

مسیر دوم مشروط است!

برای صعود از این گروه مسیر دیگری نیز پیش روی پرسپولیسی ها قرار دارد. شاگردان یحیی با 2 امتیاز از 2 بازی آینده می‌توانند صعود شان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کنند که البته این اتفاق مشروط است. در صورتی که الدحیل در بازی پایانی برابر التعاون به برتری نرسد، 2 تساوی از 2 بازی پیش رو هم می تواند ضامن صعود پرسپولیس باشد.

پرسپولیس دنبال مسیر بی دردسر باشد

در حال حاضر شاگردان یحیی گل محمدی در صدر جدول گروه خود قرار گرفته اند. پرسپولیس با 2 پیروزی برابر التعاون مسیر صعود را هموار کرده اما اگر می‌خواهد بدون دردسر راهی یک هشتم شود، باید برابر الدحیل به برد برسد تا خیالش را بابت صعود راحت کرده و با طی مسیر کم دردسری به مرحله بعد فکر کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز