وریا غفوری در نشست خبری:

امیدوارم قدم اول را خیلی محکم برداریم

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۳:۲۱:۴۳
کد خبر: ۱۰۶۰۶۳۸
امیدوارم قدم اول را خیلی محکم برداریم
کاپیتان استقلال گفت:متاسفانه ویروس کرونا تاثیر بدی روی ما داشت.

به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وریا غفوری در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الشرطه عراق اظهار داشت: متاسفانه با ویروس کرونا خیلی از بازیکنان ما به این بیماری مبتلا شدند و این تاثیر بدی روی ما داشت. در اکثر بازی ها خیلی از بازیکنان‌مان را نداشتیم و این فشار زیادی در لیگ به ما وارد کرد.

غفوری افزود: خوشبختانه از آن شرایط خارج شدیم و حالا بعد از مدت ها می توانیم تیم کامل‌مان را در اختیار داشته باشیم و بدون مصدوم وارد بازی ها شدیم و امیدوارم امتیازات خوبی را جمع کنیم و از گروه‌مان صعود کنیم.

او در خصوص عدم حضور تماشاگران در مسابقات عنوان کرد: متاسفانه به دلیل کرونا از حضور تماشاگران در استادیوم ها محروم هستیم. حضور آنها برای ما که هواداران میلیونی داریم برای ما انرژی مثب است. البته ما بازیکنان با تجربه ای داریم و باید خیلی حرفه ای عمل کنیم و امیدوارم طوری در زمین بازی کنیم که دل آنها را خوشحال کنیم.

کاپیتان تیم استقلال در خصوص شناختش از الشرطه عراق گفت: ما چند روزی بیشتر از رقبا استراحت کردیم و این موضوع را به فال نیک می گیریم. دیدن این 2 بازی از الشرطه خیلی به ما کمک کرد و نقاط ضعف و قوت آنها را بررسی کردیم. امیدوارم قدم اول را خیلی محکم برداریم و بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز