امروز صورت گرفت؛

بازدید مسئولین کمیته ساحلی از کمپ ورزشی بندر امیرآباد بهشهر

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۵:۵۶
کد خبر: ۱۰۶۰۷۳۵
بازدید مسئولین کمیته ساحلی از کمپ ورزشی بندر امیرآباد بهشهر
رئیس و دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال برای ارزیابی امکانات کمپ ورزش‌های ساحلی بندر امیرآباد شهرستان بهشهر برای میزبانی مسابقات رده‌های سنی ساحلی قهرمانی کشور از این منطقه بازدید کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، توفیق کابلی رئیس و کامران ذوقی دبیر کمیته ساحلی فدراسیون، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۶ و ۲۷ شهریورماه از کمپ ورزش‌های ساحلی بندر امیرآباد در شهرستان بهشهر بازدید کردند.

امکانات این منطقه شامل چهار زمین مسابقه والیبال ساحلی که از بهترین زمین‌های ساحلی ایران هستند، هتل مناسب برای اقامت ورزشکاران و عوامل اجرایی، رستوران و… که همگی مناسب برای برگزاری مسابقات متمرکز در شرایط کرونایی کشور است، زیرا از محدوده شهر بهشهر فاصله دارد.

رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال، با ابراز رضایت از امکانات کمپ ورزش‌های ساحلی بندر امیرآباد برای برگزاری مسابقات رده‌های سنی ساحلی، گفت: به دعوت همکاران استان مازندران برای بازدید از امکانات این منطقه به شهرستان بهشهر رفتیم و قرار است تا روز دوشنبه خبر قطعی امکان برگزاری مسابقات والیبال ساحلی رده‌های سنی در این کمپ مشخص شود.

توفیق کابلی با بیان این که فاصله کمپ از شهر، بهترین شرایط را برای برگزاری مسابقات در دوران کرونا مهیا می‌کند، تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامت بازیکنان از اولویت‌های اصلی مسابقات ساحلی است و به همین دلیل، یکی از شروط کمیته ساحلی برای تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات رده‌های سنی، انجام تست کرونا در ۴۸ ساعت قبل از شروع مسابقات است.

وی با اشاره به شرایط سنی مسابقات والیبال ساحلی رده‌های سنی قهرمانی کشور، گفت: مسابقات والیبال ساحلی رده‌های سنی در پنج رده سنی زیر ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۲۲ سال برگزار می‌شود که حکم انتخابی تیم‌های ملی رده‌های سنی را نیز خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز