حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس، ستاره پرسپولیس بود/ سیدجلال مثل همیشه موثر ظاهر شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۳:۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۰۸۳۲
پرسپولیس، ستاره پرسپولیس بود/ سیدجلال مثل همیشه موثر ظاهر شد
سرمربی اسبق پرسپولیس بر این باور است در بازی دوم برابر التعاون، سرخ‌پوشان نمایش بی‌نقصی را از خود نشان دادند و موفق شدند پیروزی ارزشمندی را به دست آورند.

حمید استیلی، بازیکن و سرمربی اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به عملکرد خوب پرسپولیسی‌ها برابر التعاون عربستان در بازی دوم اظهار داشت: پرسپولیس بازی خیلی خوبی انجام داد. با اینکه این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار بود اما پرسپولیس خیلی هوشمندانه ظاهر شد و نسبت به دیدار اول مقابل این تیم، به مراتب بهتر و روان‌تر بود.

او افزود: بچه‌ها در این بازی در کار دفاعی فوق‌العاده بودند و موقعیتی به تیم حریف ندادند. ضمن این که از تمام پتانسیل‌شان به نحو احسن استفاده کردند و 5 بازیکنی که جدیدا به این تیم اضافه شده بودند، در ارنج تیم قرار گرفتند و کم‌نقص کار کردند.

استیلی عملکرد بازیکنان تازه‌وارد پرسپولیس را که در این بازی حضور داشتند مورد ارزیابی و آنالیز قرار داد و در این خصوص گفت: درون دروازه حامد لک، که در بازی اول چند واکنش خوب داشت، در این بازی حمله چندان جدی روی دروازه‌اش خلق نشد اما با این وجود او در این دیدار نیز با تمرکز بالایی از دروازه‌اش حفاظت کرد. در سمت چپ خط دفاعی، سعید آقایی نسبت به بازی‌های قبل خیلی با تجربه‌تر و بهتر کار کرد، او مخصوصا در حمله هم خیلی خوب اضافه می‌شد و پاس‌های رو به جلو خوبی می‌داد و در کار دفاعی هم مفید بود.

او در خصوص عملکرد میلاد سرلک در میانه میدان تصریح کرد: در خط میانی سرلک 2 بازی انجام داده که این دیدار به مراتب خیلی بهتر از بازی قبلش بود و نشان داده خرید خوبی برای پرسپولیس است. 

سرمربی تیم امید افزود: در خط حمله عیسی آل‌کثیر دوندگی خیلی خوبی داشت و توانست پنالتی هم بگیرد و به خط میانی هم کمک‌های زیادی کرد. پهلوان نهایت سعی خودش را کرد و با اینکه تجربه کمی برای بازی در پرسپولیس دارد ولی خیلی خوب با تیم هماهنگ می‌شود. آرمان رمضانی، که به عنوان یار تعویضی به ترکیب اضافه شد، هم دوندگی فوق‌العاده زیادی داشت و به تیم در دقایق پایانی کمک زیادی کرد.

استیلی درباره شرایط کلی پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این دیدار در دفاع تیمی فوق‌العاده خوب بود یعنی به تیم حریف اصلا موقعیت نداد و در حمله هم نسبت به بازی قبل بهتر بود و امیدوارم روز به روز بهتر شود.

سرمربی اسبق سرخ‌پوشان در مورد حضور کمال کامیابی‌نیا و سیدجلال حسینی در ترکیب اولیه در این دیدار تصریح کرد: کامیابی‌نیا که در این بازی جانشین نورالهی شده بود خیلی خوب میانه میدان را پوشش داد و زمانی هم که نورالهی به عنوان بازیکن تعویضی  به میدان آمد با اینکه فرصت خیلی کمی داشت ولی  چند حرکت خوب انجام داد. سیدجلال حسینی هم مثل همیشه بدون نقص بازی کرد، مخصوصا مهاجم استرالیایی حریف را به خوبی مهار کرد و او را کاملا از کار انداخت.

او ضمن تمجید از عملکرد 2 پرسپولیسی دیگر در این دیدار ادامه داد: بشار رسن در دفاع، حمله و کار بازیسازی و حرکت با توپ فوق‌العاده بود، ضمن این که وحید امیری هم دوندگی فوق‌العاده زیادی داشت و هم در حمله و هم در دفاع فداکارانه بازی کرد و فوق‌العاده بود.  

از استیلی پرسیدیم با این تفاسیر ستاره شاخص این دیدار چه کسی بود؟ که او در پاسخ گفت: همه خوب بودند و باید بگویم پرسپولیس در این بازی ستاره پرسپولیس بود. همه بازیکنان و کادر فنی بهترین بازی و تصمیم‌ها را گرفتند تا همه چیز دست به دست دهد تا پیروزی خوبی برای سرخ‌پوشان رقم بخورد.

سرمربی تیم امید ایران در خصوص مسابقه بعدی پرسپولیس اظهار داشت: بازی با الدحیل خیلی مهم است. اگر بازیکنان برابر این تیم قطری هم به روندی که در بازی برابر التعاون داشتند، ادامه دهند، می‌توانند نتیجه خیلی خوبی بگیرند. بازی در قطر برگزار می‌شود و تیم الدحیل میزبان است. این دیدار برای ما خیلی اهمیت دارد و اگر بچه‌ها بتوانند بازی را خوب کنترل کنند این شانس را دارند که برنده شوند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز