قطری‌ها سرگیجه گرفتند؛

وقتی تدبیر ویژه یحیی جواب داد

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۶:۵۳:۲۳
کد خبر: ۱۰۶۰۸۳۳
وقتی تدبیر ویژه یحیی جواب داد
تدبیر و تصمیم مهمی که یحیی گل‌محمدی برای بازی دوم تیمش برابر التعاون گرفته بود جواب داد و پرسپولیس توانست با تکیه بر این موضوع برد شیرینی را برابر نماینده عربستان کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس در حالی برابر التعاون به میدان رفت که ترکیب این تیم در مقایسه با بازی قبل سرخ‌ها مقابل این تیم عربستانی 2 تغییر داشت که هر 2 جابجایی به پرسپولیس کمک کرد تا حریف نتواند انسجام قبلی خود را مقابل پرسپولیسی‌ها به نمایش بگذارد.

بازگشت پررنگ کاپیتان پرسپولیس

photo_2020-09-19_01-11-01

در خط دفاعی پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی از سیدجلال با تجربه و سرزن استفاده کرد و حضور کاپیتان کهنه‌کار پرسپولیس و یارگیری فشرده او با دوک، مهاجم استرالیایی التعاون، این بازیکن بلندقامت را از کار انداخته بود و در طول بازی تمام توپ‌های بلندی که وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد توسط شماره 4 سرخ‌ها بی‌اثر شد تا نقش کاپیتان اول در عدم ایجاد موقعیت برای التعاونی ها پررنگ باشد.

کمال آمد، بشار آزاد شد!

photo_2020-09-18_23-20-09

در تغییر دوم، کمال کامیابی‌نیا به جای احمد نورالهی در ترکیب 11 نفره سرخ‌ها به میدان آمد. تغییری که به نظر می‌رسید باعث شد در مقایسه با بازی قبل برابر التعاون ابتکار عمل بیشتری در میانه میدان نصیب پرسپولیسی‌ها  نموده و خط میانی التعاون را تا حدود زیادی از جریان بازی خارج کند، ضمن اینکه که آزادی عمل بیشتری را نصیب بشار رسن کرد تا در میانه میدان به مرد همه‌کاره پرسپولیس تبدیل شود.

سرگیجه قطری‌ها

در آستانه بازی با الدحیل به نظر می‌رسد کادر فنی این تیم برای شناسایی ترکیب اصلی پرسپولیس در چند پست اصلی با سرگیجه مواجه شده و با توجه به ترکیب‌های متفاوت و تغییراتی که کادر فنی پرسپولیس در 2 بازی اخیر داشته به نظر می‌رسد قطری‌ها با سوالات زیادی روبرو شده‌اند و این موضوع می‌تواند به پرسپولیس برای نتیجه‌گیری برابر نماینده میزبان بازی‌ها کمک فراوانی داشته باشد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز