بررسی سرمربیان لیگ برتری؛

محمود فکری؛ پله پله تا خوشبختی

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۵:۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۰۶۱۳۲۸
محمود فکری؛ پله پله تا خوشبختی
شاید سرمربی نساجی مازندران پیش خود تصور می‌کند خیلی دیر وارد لیگ برتر شد اما امروز آنچه که هویداست او به موقع وارد فضای سرمربیگری در لیگ برتر شده چراکه تفکرات او در تیم نساجی نشان داد فوتبال ایران صاحب یک مربی آینده‌دار شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود فکری یکی از ماندگارترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال بوده و بیشترین حضور را در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت داشته و توانسته نام خود را در بین مربیان آینده‌دار فوتبال ایران مطرح کند.

فکری با دو، سه پیروزی یک‌شبه ره صدساله را طی نکرده و برای رسیدن به جایگاهی که امروز در آن قرار دارد با دستیاری و حتی مربیگری در لیگ 2 سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. محمود فکری پیش از حضور در نساجی مازندران آزمون و خطاهای زیادی را پشت سر گذاشته و در شرایطی هدایت تیم شهرش را برعهده گرفته که می تواند برای موفقیت به تجربیات گذشته خود اطمینان کند.

از دستیاری تا قهرمانی

محمود فکری از سال 1385 وارد چرخه مربیگری در ایران شد و سرمربیگری تیم شیرین فراز کرمانشاه را بر عهده گرفت. فکری یک سال بعد دستیار امیر قلعه‌نویی در استقلال شد و دوباره به عنوان سرمربی به شیرین فراز برگشت و سال بعد دوباره در استقلال دستیار شد اما این بار دستیار صمد مرفاوی. فکری دو سال هم در تیم‌های مس کرمان و صبای قم دستیار بود و بعد از این دوره باز هم به استقلال برگشت و دو سال دستیار امیر قلعه‌نویی باقی ماند اما از سال 93 تصمیم گرفت نفر اول کادر فنی باشد و وارد دوران سرمربیگری خود شد.

او یک نیم فصل در نساجی مازندران مربیگری کرد و بعد به نفت مسجدسلیمان رفت و به همراه این تیم در لیگ یک قهرمان شد و به لیگ برتر صعود کرد. فکری در این مدت سرمربیگری در تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، سرخپوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه را تجربه کرد اما نقطه اوج کار او در فوتبال ایران حضورش دوباره‌اش در نساجی مازندران بود که با این تیم توانست نتایج قابل قبولی را در لیگ برتر بگیرد و در نهایت با این تیم در رده نهم جدول قرار گرفت.

شاید سرمربی نساجی پیش خود تصور می‌کند خیلی دیر وارد لیگ برتر شد اما امروز آنچه که هویداست او به موقع وارد فضای سرمربیگری در لیگ برتر شده چراکه تفکرات او در تیم نساجی نشان داد فوتبال ایران صاحب یک مربی آینده‌دار شده است.

طهماسبی: فکری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

بهمن طهماسبی، پیشکسوت فوتبال مازندران، درخصوص دوران سرمربیگری محمود فکری به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: محمود فکری از جمله افرادی است که مربیگری را پله پله آغاز کرد و برای اینکه بتواند نفر اول کادر فنی یک تیم باشد، تلاش زیادی کرد. او توانست با تیم نفت مسجدسلیمان کار بزرگی انجام دهد و این تیم را به لیگ برتر برساند. در لیگ فصل گذشته هم فکری توانایی خود را نشان داد و با نساجی مازندران روزهای خوبی را سپری کرد. محمود فکری نتایج خوبی با این تیم گرفت و از این اینکه او سال آینده هم سرمربی نساجی است خوشحالم. اگر فکری نساجی را تقویت کند قطعا حرف‌های بیشتری برای گفتن در فوتبال ایران خواهد داشت. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز