پرسپولیس- الدحیل

اندیشه انتقام و صعود!

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۵۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۶۱۳۶۴
اندیشه انتقام و صعود!
پرسپولیس در ادامه بازی‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا در حالی باید برابر نماینده کشور میزبان به میدان برود که امیدوار است با کسب پیروزی و 3 امتیاز بازی جواز صعود به مرحله بعد را به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاگردان یحیی گل‌محمدی که در شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان با یک امتیاز از 2 بازی شرایط خوبی را در جدول نداشتند، در شروع دوباره این رقابت‌ها جان تازه‌ای گرفته و با کسب 2 پیروزی متوالی برابر نماینده عربستان شرایط خود را در جدول رده‌بندی این گروه بهبود بخشیده و راه و مسیرشان برای صعود را هموارتر از قبل کردند.

در 2 دیدار اخیر پرسپولیس در حالی 2 پیروزی به نام شاگردان یحیی گل‌محمدی به ثبت رسیده که نمایش خوب یاران جدید و تازه‌وارد این تیم از نکات مثبت و خوب پرسپولیس بوده تا مشخص شود پرسپولیس فصل نسبتا موفقی را در نقل و انتقالات پشت سر گذاشته است.

2 پیروزی یک بر صفر درحالی برای سرخ‌پوشان برابر التعاون به ثبت رسید که حداقل در بازی دوم این تیم در برابر نماینده کشور عربستان 2 ضربه‌ای که بازیکنان پرسپولیس به تیر دروازه التعاونی‌ها زدند، مشخص کرد اگر شانس با آنها یار بود این اتفاق دور از دسترس نبود که پیروزی قاطع‌تری برای تیم گل‌محمدی به ثبت برسد.

حالا پرسپولیس با روحیه و با انگیزه با وجود خستگی ناشی از فشردگی بازی‌ها، باید برابر تیم الدحیل قطر به میدان برود، تیمی که در 2 بازی اخیرش در این رقابت‌ها نوسان عجیبی در نتیجه‌گیری داشته و پس از پیروزی 2 بر یک برابر الشارجه در بازی اول، در دیدار دومش برابر این تیم اماراتی، با شکست پرگل زمین را ترک کرد و حالا با شرایطی متفاوت خود را برای رویارویی برابر پرسپولیس ایران آماده می‌کند.

برای صعود بی‌دردسر از این گروه، پرسپولیس به 3 امتیاز کامل این دیدار نیاز دارد و در حالی که سرنوشت صعود از این مرحله در دست خودش است، برابر یاران رامین رضائیان که نفرات خوبی را در اختیار دارند، به میدان می‌رود.

پرسپولیس برای جدال مقابل الدحیل همه بازیکنان خود را در اختیار دارد و محروم یا مصدومی را در اردوی خود نمی‌بیند. این در حالی است که با اخراج مهدی بن‌عطیه، ستاره سرشناس الدحیل در خط دفاعی، بازیکن سابق یوونتوس نمی‌تواند در ترکیب تیمش برابر پرسپولیس به میدان برود، ضمن این که در اردوی این تیم چند بازیکن مصدوم به چشم می‌خورند که البته تلاش‌ها برای رساندن آنها ادامه دارد.

سرخ‌های ایرانی که 2 نتیجه خوب را در 2 بازی اخیرشان به دست آورده‌اند با پیروزی برابر الدحیل می‌توانند خیال خود را برای صعود به مرحله بعد راحت کرده و بازی آخرشان را تقریبا تشریفاتی کنند. پیروزی در این دیدار می‌تواند هم خیال پرسپولیسی‌ها را بابت صعود راحت کند و هم انتقامی باشد برای شکستی که در بازی رفت به تیم گل‌محمدی تحمیل شد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز