یونس امامی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال خیلی دیر وارد نقل و انتقالات شد/ برای درخشش در مسابقات همه تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۶:۲۶:۵۹
کد خبر: ۱۰۶۱۳۷۵
استقلال خیلی دیر وارد نقل و انتقالات شد/ برای درخشش در مسابقات همه تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت
آزادکار تیم‌ ملی کشتی گفت: برای درخشش در مسابقات همه تلاش‌مان را انجام خواهیم داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یونس امامی، آزادکار تیم‌ ملی کشتی ایران، درباره عدم برگزاری اردوهای تیم‌ ملی اظهار کرد: چند وقتی است که ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مجوز برگزاری اردوهای تیم‌ملی کشتی را به فدراسیون داده اما تصمیم فدراسیون برای برپایی این اردوها منوط به برگزاری قطعی مسابقات جهانی صربستان است که احتمالا تا نیمه دوم مهرماه تکلیف آن مشخص می‌شود.

او اضافه کرد: در حال حاضر اکثر بازیکنان در باشگاه‌هایی که از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت مطلوبی دارند تمرینات خود را سپری می‌کنند تا از آمادگی برای حضور در مسابقات دور نمانند. قطعا انجام تمرینات زیر نظر کادر فنی و به صورت گروهی نتیجه بهتری هم دارد اما فعلا باید با همین روند ادامه دهیم تا شرایط به روال قبل برگردد.

کشتی‌گیر استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم برای برگزاری رقابت‌های لیگ گفت: برگزاری مسابقات لیگ قطعا می‌تواند کمک زیادی را به روند آماده‌سازی بازیکنان داشته باشد. لیگ می‌تواند به نوعی تعطیلی اردوها را جبران کند اما به تنهایی هم کافی نیست. خوشبختانه تیم ما هم وضعیت خوبی دارد البته استقلال خیلی دیر وارد نقل و انتقلات شد ولی شروع خوبی برای حضور در لیگ داشت. این روزها مشغول تمرین هستیم البته به صورت انفرادی اما تا 10 مهر که استارت لیگ خواهد خورد شاید چند روزی را هم به صورت تیمی تمرین کنیم. استقلال تیم خوبی است، امسال هم برای اولین‌بار است که در کشتی تیمداری می‌کند، کار سختی دارد اما همگی تلاش می‌کنیم نتایج خوبی را با استقلال کسب کنیم. 3/5

نظر شما