هفته سوم لیگ برتر والیبال؛

شهداب و سپاهان، برنده جدال جذاب مربیان

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۰۶۱۴۱۲
شهداب و سپاهان، برنده جدال جذاب مربیان
تیم‌های والیبال شهداب یزد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برنده دو ماراتن دیدنی و جذاب هفته سوم لیگ برتر مردان بودند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (یکشنبه) با هفت دیدار در شهرهای قزوین، اراک، ورامین، تهران، ارومیه، اصفهان و سیرجان پیگیری شد.

تیم شهرداری ورامین این هفته درحالی میزبان شهداب یزد بود که به رغم برخورداری از امتیاز میزبانی، از پس تاکتیک‌های کادر فنی سابق تیمش برنیامد تا تفکرات محمدعمده غیاثی بر مجید تابش‌نژاد چیره شود.

این هفته جدال بهروز عطایی و رحمان محمدی‌راد هم از جذابیت بالایی برخوردار بود که در نهایت به سود اصفهانی‌ها تمام شد.

پیروزی شهدابی‌ها در ورامین

شهرداری ورامین ۲ – شهداب یزد ۳

دیدار دو تیم شهرداری ورامین و شهداب یزد از بازی‌های جذاب و دیدنی هفته سوم لیگ برتر والیبال بود. رویارویی محمد عمده غیاثی سرمربی و محمدحسین نجاتی مربی شهداب یزد با تیم سابقشان، جذابیت این دیدار را دوچندان کرده بود و در نهایت، تیم یزدی موفق شد در یک ماراتن ۵ سته، ورامینی‌ها را با نتیجه ۳ بر ۳ شکست دهد.

در این دیدار که به مدت ۲ ساعت و ۳۲ دقیقه به طول انجامید، شاگردان مجید تابش‌نژاد به رغم کیفیت خوبی که به نمایش گذاشتند، در نهایت با امتیازات (۲۵ بر ۲۰)، (۲۴ بر ۲۶)، (۲۵ بر ۲۲)، (۲۰ بر ۲۵) و (۱۵ بر ۱۲) مغلوب شدند.

قضاوت این بازی بر عهده مرتضی اکرمی به عنوان داور اول بود. میثم پارسه، محمدحسن خوشدل، امیدار حاتمی و رضا خان‌محمدی به ترتیب به عنوان داور دوم، ناظر فنی، ناظر داوری و ناظر ویژه حضور داشتند. مهدی مهدوی بازیکن شماره ۱۳ شهداب یزد کارت زرد دریافت کرد و احسن‌اله شیرکوند هم بعد از دریافت ۲ کارت زرد و قرمز، درنهایت از بازی اخراج شد.

برد قاطعانه شهرداری ارومیه در خانه

*شهرداری ارومیه ۳ – پیکان تهران یک

با وجود تحولاتی که باشگاه پیکان در تیم امسالش ایجاد کرد، تقابل شهرداری ارومیه پرستاره با پیکان جوان شده، خالی از جذابیت نبود. ارومیه‌ای‌ها این هفته موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک برابر شاگردان محمد ترکاشوند به پیروزی برسند.

این دیدار که به مدت ۱۳۴ دقیقه به طول انجامید، با امتیازات (۲۵ بر ۲۱)، (۱۹ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۲۱)، (۲۵ بر ۲۱) به سود شهرداری ارومیه به اتمام رسید.

در این بازی پوریا فیاضی بازیکن شماره ۷ ارومیه کارت قرمز دریافت کرد و  مصطفی شریفات بازیکن شماره ۵ پیکان هم کارت قرمز گرفت. کیوان عابدزاده، اسماعیل رزقی، حمید حق‌بین و محمدحسین شفقی هم به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری حضور داشتند.

برتری سپاهان در دیدار نزدیک برابر آملی‌ها

*فولاد مبارکه سپاهان ۳ – لبنیات هراز آمل ۲

زردپوشان سپاهان این هفته درحالی از آملی‌ها میزبانی کردند که تقابل رحمان محمدی‌راد سرمربی اصفهانی‌ها با بهروز عطایی سرمربی لبنیات هراز آمل در این بازی دیدنی بود. اصفهانی‌ها که تا پیش از هفته دوم، ۲ برد و ۶ امتیاز در کارنامه خود به ثبت رسانده بودند، این هفته برابر تیم لبنیات هراز کار سختی داشتند و در نهایت پس از ۲ ساعت و ۳۳ دقیقه جدال نزدیک، سپاهان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به سومین برد پیاپی خود در لیگ برتر امسال برسد.

در این بازی که با امتیازات (۳۰ بر ۲۸)، (۲۵ بر ۲۳)، (۲۱ بر ۲۵)، (۱۶ بر ۲۵) و (۱۵ بر ۹) به سود فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید، علیرضا مباشری بازیکن شماره ۲۰ این تیم، در ست سوم کارت زرد دریافت کرد.

علیرضا قریب، امید فولادی‌وندا، حسین پورکاشیان و علی‌اصغر حاج‌کاظمی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری در بازی حضور داشتند.

هورسان رامسر در این هفته لیگ استراحت داشت.

نظر شما