علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

الدحیل سخت‌ترین حریف پرسپولیس است/ خریدهای گل‌محمدی کارشناسانه بود

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۶۱۴۶۳
الدحیل سخت‌ترین حریف پرسپولیس است/ خریدهای گل‌محمدی کارشناسانه بود
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم می‎‌تواند از سد الدحیل هم عبور کرده و صعودش را به مرحله بعدی قطعی کند.

علیرضا نورمحمدی، بازیکن اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به عملکرد پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس در این 2 مسابقه باهوش بازی کرد و توانست با بازی هوشمندانه‌اش حداکثر امتیازات ممکن را کسب کرده و امید زیادی برای صعود از این مرحله داشته باشد.

او ادامه داد: حضور سیدجلال در میدان کمک بزرگی به پیروزی اخیر پرسپولیس داشت و او با تجربه خوبی که دارد، به نظم دفاعی پرسپولیس کمک زیادی کرد. حضور او برای پرسپولیس یک نعمت بزرگ است.

نورمحمدی در خصوص عملکرد  قابل قبول خریدهای جدید پرسپولیس در این 2 بازی تصریح کرد: آقا یحیی بازیکنانی را جذب کرده که با سیستم کاری او در پرسپولیس تناسب دارند. کاملا مشخص بود این خریدها کارشناسی شده بودند و خیلی زود ظرف یکی، دو  روز جذب شدند. خوشبختانه این نفرات هم پاسخ خوبی به اعتماد کادر فنی دادند و همان‌طور که اکثر کارشناسان اذعان داشتند، این نفرات در این مدت کم به هماهنگی خوبی با پرسپولیس رسیدند و در این 2 بازی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

نورمحمدی در مورد پیروزی‌های مشابه یک بر صفر پرسپولیس که بردهای شکننده‌ای بودند گفت: سیستم دفاعی پرسپولیس به گونه‌ای است که سخت گل می‌خورند و در شرایطی که پیروزی‌های یک بر صفر هم می‌تواند امتیازات کامل را نصیب این تیم کند، برای گل‌های بعدی ریسک نمی‌کنند. پرسپولیس دوست دارد با چند گل برنده شود اما در بازی‌هایی که فشار زیاد است این موضوع نه تنها ایرادی برای این تیم محسوب نمی‌شود بلکه تاکتیک مناسبی هم می‌تواند باشد. 

مدافع اسبق پرسپولیس در خصوص بازی برابر الدحیل ادامه داد: با باخت اخیر الدحیل، بدون شک این تیم مقابل پرسپولیس به دنبال 3 امتیاز است و به نظر من این دیدار سخت‌ترین بازی پرسپولیس محسوب می‌شود. البته نباید این موضوع را فراموش کرد که شکست اخیر حریف پرسپولیس را از نظر روحی و روانی تحت فشار قرار داده و باعث می‌شود این تیم با استرس روبروی پرسپولیس در زمین حاضر شود.

او در پایان در مورد نتایج ضعیف دیگر نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان گفت: سپاهان با تیم خوب و  مربی جوانی پا در این بازی‌ها گذاشته و طبیعی است تا برنامه‌ها و تاکتیک نویدکیا در این تیم جا بیفتد، زمان بر است، موضوعی که در مورد شهرخودرو و سیدمهدی رحمتی هم صدق می‌کند. به نظر من با وجود این که تیم‌ها در آسیا نتیجه نگرفته‌اند اما پیش‌بینی می‌کنم در لیگ بیستم حریفان خوبی برای پرسپولیس باشند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز