پرسپولیس - الدحیل حریفان آشنا در آسیا؛

جنگ ۳ امتیازی ۲۲۴ روز پس از آخرین تقابل!

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۳:۲۳
کد خبر: ۱۰۶۱۶۸۱
جنگ ۳ امتیازی ۲۲۴ روز پس از آخرین تقابل!
پرسپولیس تا ساعاتی دیگر در حالی برابر الدحیل به میدان می‌رود که پیروزی احتمالی سرخ‌ها در این رقابت می‌تواند صعود تیم گل‌محمدی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را تضمین کرده و خیال پرسپولیسی‌ها را بابت این موضوع راحت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دو تیم فوتبال پرسپولیس و الدحیل امروز در حالی باید برابر هم به میدان بروند که پیروزی در این دیدار برای هر 2 تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و هر 2 تیم روی برد در این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

حریفی تلفیقی پیش روی پرسپولیس!

الدحیل تیمی تلفیق شده است. این تیم در سال‌های اخیر پس از تلفیق 2 باشگاه صاحب‌نام در قطر تشکیل شد. جالب است بدانید الدحیل قطر از ادغام دو باشگاه لخویا و الجیش تشکیل شده است. یک باشگاه نوپا و دیگری از تیم‌های قدیمی لیگ قطر که از یکی دو فصل پیش با یکدیگر ادغام شده و با نام الدحیل وارد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شدند.

حریف آشنا برای سرخ‌پوشان

الدحیل حریفی نام آشنا برای پرسپولیس محسوب می‌شود. این 2 تیم در سال‌های اخیر در دوره‌های مختلف لیگ قهرمانان آسیا بارها روبروی هم به میدان رفته‌اند و می‌توان گفت حریفی تکراری برای یکدیگر محسوب می‌شوند.

به دنبال پیروزی چهارم

در سال‌های اخیر این 2 تیم 7 بار برابر هم به میدان رفته‌اند و بازی عصر امروز این تیم‌ها تقابل هشتم آنها محسوب می شود. در 7 بازی گذشته 3 پیروزی برای پرسپولیس، 3 برد برای الدحیل به ثبت رسیده و یک بازی این تیم‌ها به تساوی کشیده شده و حالا هر 2 تیم در تلاش هستند تا عدد پیروزی‌های خود را در این دیدار به عدد 4 برسانند.

بازی بیست و ششم در راه است!

بازی پرسپولیس و الدحیل بیست ششمین تقابل پرسپولیس با تیم‌های قطری در لیگ قهرمانان آسیاست که در این دیدارها 12 پیروزی، 5 تساوی و 8 شکست برای پرسپولیس به ثبت رسیده و حالا پرسپولیس در آستانه دیدار بیست و ششم برابر نماینده های قطر در لیگ قهرمانان در تلاش است پیروزی سیزدهم را به نام خود به ثبت برساند.

پرسپولیس با 5 تغییر برابر الدحیل

پرسپولیس در مقایسه با آخرین دیداری که برابر الدحیل برگزار کرد با 5 تغییر به میدان می‌رود. در آخرین تقابل این 2 تیم که 22 بهمن ماه 1398 بود، پرسپولیس در ترکیب اصلی خود نفراتی چون علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محسن ربیع‌خواه، محمد نادری و علی علیپور را در جمع 11 نفره و اصلی خود می‌دید که از این جمع نادری، ربیع‌خواه و شیری مصدوم هستند و بیرانوند و علیپور نیز به دلیل جدایی از پرسپولیس شانسی برای همراهی سرخ‌ها در این دیدار را ندارند.

جدالی پس از 224 روز!

فاصله زمانی بین دیدار رفت و برگشت پرسپولیس برابر الدحیل به خاطر تعویق بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا بیش از حد معمول شد. در حالی که دیدار رفت 2 تیم در تاریخ 22 بهمن ماه سال 1398 برگزار شد حالا این تیم ها پس از 224 روز باید برگزارکننده دیدار برگشت برابر هم باشند. دیداری که نتیجه آن می‌تواند برای هر 2 تیم سرنوشت‌ساز باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز