همت هادیان:

پویش آماده باش رویکردی راهبردی، کاربردی و اجرایی دارد/ وجود مدیران هوشمند در راس فدراسیون یک فرصت طلایی برای ورزش همگانی است

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۱:۲۵
کد خبر: ۱۰۶۱۶۸۸
پویش آماده باش رویکردی راهبردی، کاربردی و اجرایی دارد/ وجود مدیران هوشمند در راس فدراسیون یک فرصت طلایی برای ورزش همگانی است
رییس هیات استان سمنان گفت: وجود مدیران هوشمند در راس فدراسیون یک فرصت طلایی برای ورزش همگانی است.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، همت هادیان، رییس هیات استان سمنان، روز یکشنبه 30 شهریور ماه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پویش آماده باش که با تلاش فدراسیون ورزش‌های همگانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، رویکردی راهبردی، کاربردی و اجرایی دارد. وجود مدیران و اساتید کاردان، هوشمند و خلاق و در راس آن رئیس فدراسیون کاربلد و دلسوز یک فرصت طلایی برای ورزش همگانی و شهروندی کشور به شمار می‌رود.

هادیان اضافه کرد: اجرای موفق پویش آماده باش در کشور یک آزمون بزرگ و موثر و از برنامه‌های راهبردی فدراسیون ورزش‌های همگانی جمهوری اسلامی ایران بود. پویش آماده باش باهدف مبارزه با کرونا، در شرایط محدودیت‌های ایجاد شد و چراغ ورزش استان را روشن نگهداشت. اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه در مدت ۵۰ روز نقطه عطفی برای ورزش همگانی استان و نشان از ظرفیت و توانمندی هیات‌های محترم شهرستان‌ها و کمیته‌‌ها است.

وی گفت: پویش آماده باش باعث شد یک ارتباط نزدیک بین ورزش و خانواده‌ها از مسیر فضای مجازی ایجاد شود و ارتباط فراوان هیات‌ها و کمیته‌ها با کارشناسان و متخصصان و اساتید دانشگاه در سطح استانی و ملی از مسیر پخش زنده و شبکه اجتماعی را تا کنون کمتر در ورزش استان شاهد بودیم و باید این ارتباط و تشریک مساعی در جهت سلامتی مردم و ایجاد شور و نشاط را قدر بدانیم و سایر هیات‌ها و ورزش استان باید این ظرفیت و فرصت را مغتنم شمرده و در جهت رشد و توسعه استفاده نمایند.

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان عنوان کرد: ارتباط منظم و هفتگی همه هیات‌های شهرستان‌ها و استان با برنامه‌های صدا و سیما، معرفی پویش و ارائه عملکرد همه اعضا  در این پویش جای تقدیر و تشکر دارد. افزایش مخاطبان، جامعه هدف، ایجاد حساسیت و توجه به امر ورزش‌های همگانی در جامعه یکی از دستاوردهای مهم پویش آماده باش بود.

نظر شما