معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هنور پنجره نقل و انتقالاتی بسته نشده است/ امیدواریم پرونده برانکو زودتر مختومه شود

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۱۷۸۰
رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس اظهار امیدواری کرد با تامین منابع مالی، پرونده برانکو در پرسپولیس به زودی بسته شود.

رضا یلوه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با اشاره به وضعیت اقتصادی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: درباره وضعیت اقتصادی باشگاه باید اعلام کنم در حال حاضر بحث مالی پرونده برانکو مهمترین مساله است و امیدوار هستیم منابع مالی تامین شود و بتوانیم این پرونده را خیلی زود ببندیم.

او افزود: کارگزار قسط ششم را پرداخت کرده که بخشی از آن برای وصول بخشی از مطالبات بازیکنان و اعضای تیم است و قرار است بقیه آن برای پرداخت مطالبات برانکو هزینه شود تا این پرونده خیلی زود بسته شود.

یلوه در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: این موضوع هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. البته در خصوص این موضوع توضیحی که از فدراسیون فوتبال داشتیم از این حکایت دارد که در صورت عدم پرداخت حقوق آقای برانکو، پنجره نقل و انتقالاتی برای نیم فصل زمستانی بسته خواهد شد.

او ادامه داد: در خصوص کسر امتیاز هم هنوز نامه‌ای نرسیده و اگر پرداختی‌ها به آقای برانکو انجام شود کار به این موضوع نخواهد رسید.  

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در مورد پاداش برای 2 برد اخیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان گفت: پاداش برای این پیروزی‌ها در اختیار مدیریت و هیات مدیره است. آنها در این خصوص تصمیم‌گیری خواهند کرد.

یلوه در رابطه با پرونده‌های مالی دیگر از جمله گابریل کالدرون، بازیکنان خارجی اعلام کرد: رسیدگی در مورد این پرونده‌ها هنوز به مرحله صدور رای نرسیده است. ما هم مدارک‌مان را ارسال کرده‌ایم و امیدواریم خطری از این ناحیه متوجه پرسپولیس نشود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز