فصل نقل و انتقالات؛

بازگشت گلر استقلال پیش سرمربی محبوبش/ حسینی تراکتوری می‌شود؟

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۹:۳۹
کد خبر: ۱۰۶۱۸۵۰
بازگشت گلر استقلال پیش سرمربی محبوبش/ حسینی تراکتوری می‌شود؟
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با توجه به رابطه خوبی که با سیدحسین حسینی دارد، خواستار جذب این دروازه‌بان شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا منصوریان سرمربی تراکتور که به تازگی سکان هدایت تیم تبریزی را در دست گرفته می‌خواهد تیمی مقتدرانه برای لیگ بیستم ببندد. او به دنبال این است که با جذب ستاره‌های تیم‌های دیگر، تراکتور را در بین مدعیان قهرمانی قرار دهد. البته تراکتور هنوز فعالیتی در فصل نقل و انتقالات نداشته و جز ابوالفضل رزاق پور بازیکنی را به خدمت نگرفته است.

از سوی دیگر تراکتوری‌ها بدون اینکه بازیکن بخرند خروجی هم داشته‌اند که یکی از مهم‌ترین خروجی‌های این تیم رشید مظاهری است که با وجود اینکه باشگاه تبریزی قرارداد او با استقلال را غیرقانونی می‌داند اما مظاهری به جمع آبی‌های پایتخت پیوسته است.

فسخ یک طرفه قرارداد مظاهری با تراکتور باعث شد این باشگاه از او شکایت کند. درحالی که روند شکایت باشگاه تراکتور از رشید مظاهری همچنان در کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون در حال رسیدگی است و قرار است به زودی رأی این پرونده صادر شود اما این امکان وجود دارد که دو باشگاه تراکتور و استقلال پیش از اعلام رأی، با یکدیگر به توافق برسند.

شنیده می‌شود علیرضا منصوریان که قرار است در اواخر هفته جاری کارش را در تبریز آغاز کند، به دنبال جذب سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال است و در همین زمینه این امکان وجود دارد که باشگاه تراکتور در ازای دریافت رضایت‌نامه این بازیکن، از شکایتش از رشید مظاهری صرف‌نظر کند و به این ترتیب دو باشگاه بر سر معاوضه دروازه‌بانان خود به توافق برسند.

از آنجایی که حسینی با خود منصوریان استقلالی شد و رابطه بسیار خوبی هم با او دارد احتمال می‌رود که با توجه به پیچیده شدن پرونده مظاهری و تراکتور این انتقال صورت بگیرد اما باید دید آیا استقلالی‌ها راضی به این جابجایی هستند یا نه.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز