مهدی گودرزی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دستمزد سرمربی در ایام کرونا پرداخت شده است/ امیدوارم تا پایان ۲۰۲۰ با کادر فنی تیم ملی به توافق برسیم

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۷:۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۱۹۱۰
دستمزد سرمربی در ایام کرونا پرداخت شده است/ امیدوارم تا پایان ۲۰۲۰ با کادر فنی تیم ملی به توافق برسیم
رئیس فدراسیون سه‌گانه گفت: دستمزد سرمربی تیم‌ ملی در ایام کرونا پرداخت شده است و امیدوارم تا پایان 2020 با کادر فنی تیم ملی به توافق برسیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی گودرزی، رئیس فدراسیون سه‌گانه، درباره عملکرد این فدراسیون در یک سال اخیر و برگزاری مجمع عمومی، گفت: با توجه به عملکردی که در سال 1398 در شرایط خاص فدراسیون رقم زده بودیم دوست داشتیم به سمع و نظر اعضای مجمع که با همکاری خودشان این اتفاق افتاده بود، برسد و مورد وثوق و تائید دوستان قرار بگیرد که این اتفاق هم افتاد و هم از حیث مالی و هم از حیث گزارش‌های حسابرسی، بازرسی و عملکرد خارق‌العاده‌ای که فدراسیون در خیلی از موارد با رشد بیش از 200 درصد فعالیت انجام داده و انضباط مالی به حدی بود که ما کاهش شاید 30 درصدی استفاده از منابع دولتی را داشتیم ولی از حیث افزایش عملکرد و توسعه شاید ما رشد 200، 300 درصدی را ما نشان دادیم. به همین خاطر همه اعضا با رای بالا تائید کردند و این باعث افتخارمان شد که این جلسه را با این شکل پشت سر گذاشتیم و انرژی گرفتیم که با همین مسیر با توان بیشتر ادامه بدهیم. 

او در مورد انتخاب سرمربی تیم‌ملی نیز گفت: همان طور که در جریان هستید رقابت در رشته‌های المپیکی از شدت بالایی برخوردار است. بنابراین رسیدن به سکوها و حتی کسب سهمیه‌ها مستلزم سرمایه‌گذاری و ورود بخش‌های حرفه‌ای این رشته‌هاست. ما شانس این را داشتیم که طی دو سال گذشته از وجود یک مربی تراز اول و کسی که در ادوار المپیک تیم داشته و بالطبع در کارنامه‌اش مدال المپیک و جهانی ثبت شده برخوردار باشیم. البته از لحاظ توان مالی ما در حدی نیستیم که بتوانیم این مربی را به صورت مستقر در کشور داشته باشیم بنابراین از طریق فضای مجازی و ارتباطات مختلف هدایت بچه‌ها را جلو می‌بریم. این خواسته را هنوز هم بازیکنان دارند چون سطح توانایی این مربی را دیدند و از آن طرف هم ما در فضای داخلی باید سرمایه‌گذاری‌مان را ادامه دهیم چراکه مربیان‌مان فاصله دارند تا سطح ایده‌آل جهانی. به همین خاطر مطالبه است و ما هم پیگیرش هستیم. از قبل هم رایزنی‌هایی با مربی خارجی شده و او هم شرایط ما را می‌داند و ورزشکاران‌مان را می‌شناسد. ان‌شاءالله بتوانیم تا قبل از پایان سال 2020، که تا آن مدت دارند به ما برنامه می‌دهند، قرارداد جدیدی را تنظیم کنیم.

گودرزی در مورد عملکرد فدراسیون در ایام کرونا توضیح داد: بالاخره ورزش‌های ما ورزش‌های استقامتی و بیس هستند و ورزشکار اگر بخواهد فاصله بگیرد از تمرینات استقامتی واقعا شانس برگشتش خیلی پائین می‌آید. به همین خاطر تمام دوران کرونا ورزشکاران ما برنامه گرفتند، به صورت انفرادی تمرین کردند و ما هم از حیث حمایتی، هم مربی را حق‌الزحمه‌اش برخوردار کردیم و هم حقوق تیم‌ملی را داشتیم و اینها فاصله‌ای از باب تمرین نداشتند. از حیث فعالیت‌هایی هم که خود فدراسیون شناسایی کرد، ما از پنجم فروردین ماه دوره‌های آموزش مجازی را برگزاری کردیم. همه این موارد در شرایط کرونا اتفاق افتاده و ما برای نیمه دوم سال هم برگزاری همایش ملی و حتی در بخشی از آن هم همایش بین‌المللی را دستور کار داریم. برگزاری انتخابات اتحادیه بین‌المللی را داریم که برای آن هم برنامه داریم و ان‌شاءالله بتوانیم آنجا هم برای کرسی‌های بین‌المللی تلاش کنیم و در صورت بازگشایی رویدادهایی که ما می‌توانیم در آنها شرکت کنیم قطعا نگاه‌مان اعزام ورزشکاران است. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز