حجت نظری:

طبق قانون نمی‌توانم مدیرعامل یا حتی سرپرست استقلال باشم

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۷:۳۱
کد خبر: ۱۰۶۲۲۳۵
طبق قانون نمی‌توانم مدیرعامل یا حتی سرپرست استقلال باشم
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود، ضمن افشای دلیل غیبت احمد سعادتمند در جلسه دیروز هیات مدیره، تلاش کرد به شایعه‌ها واکنش نشان دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حجت نظری، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش به دلایل غیبت احمد سعادتمند در جلسه هیات مدیره اشاره کرد و به شایعه‌های ایجاد شده پیرامون مدیرعاملی‌اش در استقلال و مخالفت هیات مدیره با جذب آندره‌آ استراماچونی واکنش نشان داد.

متن استوری حجت نظری به این شرح است:

جلسات هیات مدیره طبق مصوبه چندین جلسه قبل، به صورت گردشی در دفاتر اعضا برگزار می‌شود و این جلسه هم به پیشنهاد آقای سعادتمند بنا بود در دفتر بنده برگزار شود که به دلیل طولانی شدن حضور مدیرعامل در یکی از دستگاه‌های نظارتی به نصاب نرسید و تشکیل نشد.

در مورد دروغی هم که مطرح شده که من قرار است مدیرعامل شوم، باید به اطلاع هواداران گرامی برسانم که خود طراحان می‌دانسته و می‌دانند که طبق بندهای 1 و 2 ماده 23 قانون شوراها، نه می‌توانم مدیرعامل استقلال شوم و نه حتی سرپرست آن! من هم به عنوان یک دانش آموخته حقوق از ابتدا به این موضوع اشراف داشتم و وقتی می‌دانستم قانونا امکان انجام این کار نیست، طبیعتا هرگز به آن فکر هم نکرده‌ام! البته شنبه هم در استوری دیگری این را تکذیب کردم اما گویا کسانی اصرار به القای یک دروغ دارند!

در مورد مربی محبوبم آندره‌آ استراماچونی هم باید تاکید و تکرار کنم هیات مدیره وظیفه‌اش این است که اجازه‌های لازم را به مدیرعامل بدهد و موضوع را به تصویب برساند. ما به وظیفه خود عمل کردیم. هیچ کارشکنی توسط هیچ کدام از اعضای هیات مدیره صورت نگرفته است. اگر کسی مدعی کارشکنی است بسم الله، اثبات کند.

 

854

نظر شما