امروز صورت گرفت؛

بازدید مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندانها از موزه ملی ورزش

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۸:۴۸
کد خبر: ۱۰۶۲۴۰۷
بازدید مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندانها از موزه ملی ورزش
حجت الاسلام سید علی تهامی مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندانها از موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، همزمان با روز جهانی صلح و به دعوت کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک، حجت الاسلام سید علی تهامی مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندانها به همراه شاهین سلطانپور رئیس تربیت بدنی سازمان زندان ها از موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک بازدید کردند.

در این بازدید محسن رضوانی رئیس کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک و مهرداد برزگریان معاون اجرایی موزه آنان را همراهی کردند.

حجت الاسلام تهامی در حاشیه این بازدید، با ابراز خوشحالی از حضور در موزه ملی ورزش در روز جهانی صلح و دوستی اظهار کرد: موزه ملی ورزش بسیار جالب و دیدنی بود و جای آن در تشکیلات ورزش کشور خالی بود که البته هنوز هم قابل ارتقاء است و این موضوع باعث می شود که از طرفی مدال ها و اشیاء ارزشمندی که از قهرمانان هنوز در گوشه منازلشان باقی مانده است به موزه اضافه شود.

او افزود: همچنین در این موزه مکانی نیز باید به ورزش نهادها و ادارات اختصاص داده شود تا آثار ارزشمند این ورزشکاران نیز به نمایش گذاشته شود که با این کار  بر کیفیت و کمیت موزه ملی ورزش نیز افزوده می شود.

مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندانها خاطرنشان کرد: بزرگترین حسن موزه ملی ورزش ترویج، تبلیغ و تشویق جوانان به ورزش کردن است چراکه وقتی مردم از این مدال ها، سردیس ها و تندیس ها بازدید می شود و مشاهده می کنند که لباس یک ورزشکار تقدس و ارزش بسیاری پیدا کرده انگیزه همگان برای ورزش کردن بیشتر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز