لیگ قهرمانان آسیا؛

دیدار تشریفاتی شهرخودرو برای تعیین تیم دوم

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۳:۵۳:۴۲
کد خبر: ۱۰۶۲۴۱۵
دیدار تشریفاتی شهرخودرو برای تعیین تیم دوم
بازی امشب شهرخودرو مقابل پاختاکور برای نماینده ایران کاملا تشریفاتی است اما می‌تواند نقش مهمی در تعیین سرنوشت تیم‌های پاختاکور و شباب الاهلی داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال شهرخودرو نماینده ایران در گروه B رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با کسب یک امتیاز از 5 بازی در قعر گروه قرار گرفته است. شهرخودرو با هدایت مهدی رحمتی در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد در حالی که دو بازیکن اصلی خود را هم در فصل نقل و انتقالات از دست داد و به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش نتوانست از خریدهای جدید خود استفاده کند.

تیم رحمتی در دو دیدار خود مقابل شباب الاهلی امارات شکست خورد و با قعرنشینی در گروه B رسما از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. این تیم در دیدار بعدی خود توانست الهلال نصفه و نیمه را که به دلیل کرونا تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت، متوقف کند و اولین امتیاز آسیایی خود را به دست بیاورد.

بازی امشب شهرخودرو مقابل پاختاکور برای نماینده ایران کاملا تشریفاتی است اما می‌تواند نقش مهمی در تعیین سرنوشت تیم های پاختاکور و شباب الاهلی داشته باشد. اگر شاگردان مهدی رحمتی بتوانند پاختاکور را شکست داده یا یک تساوی از این تیم بگیرند و شباب الاهلی هم مقابل الهلال پیروز شود، تیم اماراتی به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود خواهد کرد. اگر هم پاختاکور مقابل شهرخودرو شکست بخورد و دیدار شباب و الهلال هم مساوی شود آن وقت تفاضل گل تیم دوم این گروه را مشخص خواهد کرد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز