فاطمه صادقی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

شانس کسب سهمیه المپیک را دارم/ کرونا باعث شد نقاط ضعفم را بشناسم

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۵:۰۵:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۲۵۶۶
شانس کسب سهمیه المپیک را دارم/ کرونا باعث شد نقاط ضعفم را بشناسم
عضو تیم‌ ملی کاراته بانوان گفت: ویروس کرونا باعث شد نقاط ضعفم را بشناسم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فاطمه صادقی، عضو تیم‌ ملی کاتای ساحلی، درباره برنامه فدراسیون در این بخش در ایام کرونا، گفت: در حال حاضر بیش از 6 ماه است که همه مسابقات و اردوها تعطیل است و قطعا ایجاد و حفظ انگیزه بازیکنان یکی از کارهای مهمی است که فدراسیون باید برای آن برنامه‌ریزی درستی داشته باشد. خوشبختانه این اتفاق هم رخ داده و بارها شاهد برگزاری مسابقات مجازی در حوزه کاتا بودیم. به تازگی هم که در اصفهان رقابت‌های لیگ کاتای ساحلی را داشتیم که براساس آمار اعلام شده استقبال خوبی هم از این مسابقات شده است.

او درباره نحوه تمرینات در شرایط کرونایی توضیح داد: تمریناتم را به صورت انفرادی با مربی اختصاصی خودم انجام می‌دهم و وضعیت با این روش واقعا سخت است اما نکات مثبتی هم برای من داشت که آن‌هم شناخت و تقویت نقاط  ضعفم بود.

دارنده مدال نقره بازی‌های کاتای ساحلی جهان خاطرنشان کرد: طبق اعلام فدراسیون جهانی نزدیک‌ترین مسابقاتی که در پیش داریم رقابت‌های پاریس است که سال آینده برگزار خواهد شد. برای گرفتن سهمیه المپیک نیاز است روی سکو باشم. البته با توجه به رنکینگ خوبم شانس قرار گرفتنم روی سکو کم نیست. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز