لیگ قهرمانان آسیا؛

نویدکیا اعاده حیثیت می‌کند؟

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۶۲۹۵۷
نویدکیا اعاده حیثیت می‌کند؟
سپاهان در دو دیدار ابتدایی خود یک شکست و یک پیروزی را به دست آورده بود و یکی از نمایندگان پرامید فوتبال ایران برای صعود به مرحله بعدی بود اما نتایجی که محرم نویدکیا با سپاهان در سه بازی اخیر گرفته باعث شد این تیم دیگر هیچ شانسی برای صعود نداشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاگردان محرم نویدکیا امشب در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر می‌روند. سپاهان در حال حاضر با 4 امتیاز از 5 بازی در رده سوم گروه D قرار دارد و بعد از تساوی در بازی قبل خود مقابل العین حذفش از این گروه مسجل شد.

سپاهان در حالی در فاصله یک هفته مانده تا پایان مرحله گروهی از این رقابت‌ها حذف شد که قبل از تعطیلی لیگ قهرمانان به خاطر شیوع کرونا نتایج خوبی گرفته بود. سپاهان در 2 دیدار ابتدایی خود یک شکست و یک پیروزی را به دست آورده بود و یکی از نمایندگان پرامید فوتبال ایران برای صعود به مرحله بعدی بود اما نتایجی که محرم نویدکیا با سپاهان در 3 بازی اخیر گرفته باعث شد این تیم دیگر هیچ شانسی برای صعود نداشته باشد.

سپاهان با هدایت سرمربی جدید خود 2 شکست مقابل النصر را تجربه کرد و تساوی با العین هم آخرین امیدهای این تیم برای صعود را از بین برد. نکته دیگر درباره تیم نویدکیا این است که او به همراه سپاهان در 3 بازی اخیر یک رکورد منفی را به نام خود ثبت کرده است. زردپوشان با هدایت نویدکیا در 3 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان، هیچ گلی را وارد دروازه حریفان نکرده و امیدوارند امشب با باز کردن دروازه شاگردان ژاوی این آمار منفی را از بین ببرند.

البته سپاهان در تعیین صدرنشین گروه D هم نقش پررنگی دارد و نتیجه بازی زردپوشان اصفهانی مقابل السد تعیین کننده صدرنشین گروه خواهد بود. در حال حاضر النصر و السد با 11 و 9 امتیاز در صدر هستند و سپاهان و العین هم با 4 و 2 امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم قرار دارند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز