از تاریخ ۵ الی ۸ مهرماه؛

حضور پژوهشگاه تربیت‌بدنی در نوزدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی(۲۰۲۰ (Sportex

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۸:۵۰
کد خبر: ۱۰۶۳۱۲۲
پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نوزددهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی حضوری فعال خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نوزدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی (Sportex 2020)  از تاریخ 5 الی 8 مهرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار و پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی همچون سنوات گذشته در این دوره از نمایشگاه  به‌منظور معرفی آخرین دستاوردهای خود در حوزه فناوری ورزشی و تعامل علمی- اجرایی بیشتر با بخش تولیدی و صنعتی ورزش کشور، در این رویداد بین‌المللی حضوری فعال خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، جدیدترین فناوری‌های ورزشی ساخت داخل که با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در حال انجام است از قبیل سیستم شبیه‌ساز تمرین در ارتفاع، سامانه "با مربی" ، کانون علمی بازی‌های حرکتی کودکان، کفپوش هوشمند تعاملی، دستگاه توپ شوت کن فوتبال، دستگاه تقویت عضلات مچ پا و سازه‌های تجهیزات تمرینی کراس فیت، در طی برگزاری این دوره از نمایشگاه به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.

از دیگر اقدامات پژوهشگاه در این نمایشگاه می‌توان به معرفی خدمات آزمایشگاهی و انجام آزمون پایش سلامت، معرفی طرح‌های پژوهشی مبتنی بر فناوری پژوهشگاه علوم ورزشی، ارائه آخرین کتاب‌ها و نشریات علمی- پژوهشی انتشارات پژوهشگاه، مشاوره در زمینه فرآیندهای ثبت اختراعات ورزشی و همچنین معرفی خدمات مرکز مشاوره تخصصی اعضای هیات علمی پژوهشگاه علوم ورزشی اشاره کرد.

شایان‌ذکر است نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی به‌عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین نمایشگاه در حوزه محصولات و خدمات ورزشی در کشور شناخته‌شده می‌باشد که هرساله تحت عنوان Sportex در تهران برگزار می‌گردد. در این نمایشگاه جدیدترین و نوین‌ترین صنایع، تجهیزات و وسایل ورزشی تولیدشده در بزرگترین و معتبرترین شرکت‌ها، کارخانه‌ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ورزشی، توانمندی‌های فدراسیون‌های ورزشی و همچنین برنامه‌های مختلف ورزشی و آموزشی ارائه و در معرض دید مسئولین و مقامات کشور، مدیران تربیت‌بدنی نهادها و ارگان‌ها و سایر علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه پژوهشگاه می‌توانند از تاریخ 5 الی 8 مهرماه  از ساعت 9 صبح الی 17 به نشانی: تهران- محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران- سالن 8 و9 - غرفه شماره 18 مراجعه نمایند.

نظر شما