لیگ برتر والیبال؛

شهرداری گنبد و لبنیات هراز شگفتی‌سازان هفته چهارم

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۹:۳۷:۲۵
کد خبر: ۱۰۶۳۱۸۰
شهرداری گنبد و لبنیات هراز شگفتی‌سازان هفته چهارم
تیم‌های شهرداری گنبد و لبنیات هراز با شرکت حریفان قدرتمند خود در دیدار خانگی، عنوان شگفتی‌سازان هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان را از آن خود کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (چهارشنبه) با هفت دیدار در شهرهای اردکان، یزد، مریوان، تهران، آمل، ارومیه و گنبد پیگیری شد.

 نمایش قابل تحسین گنبدی‌ها مقابل فولاد مبارکه سپاهان

شهرداری گنبد ۳ – فولاد مبارکه سپاهان ۲

شاگردان عظیم جزیده در تیم شهرداری گنبد شگفتی‌ساز هفته چهارم بودند. گنبدی‌ها که سه بازی قبلی خود را بدون برد و امتیاز پشت سرگذاشته بودند، این هفته با استفاده از امتیاز میزبانی، نخستین شکست فولاد مبارکه سپاهان و البته اولین پیروزی خود در لیگ را رقم زدند.

شاگردان رحمان محمدی‌راد سرمربی سپاهان که بعد از کسب ۳ برد متوالی و ۸ امتیاز، به دنبال حفظ پیروزی‌های متوالی خود بودند، با نتیجه ۳ بر ۲ در گنبد مغلوب حریف شدند. این بازی به مدت ۱۳۱ دقیقه به طول انجامید و درنهایت با ثبت امتیازات (۲۵ بر ۲۳)، (۱۸ بر ۲۵)، (۱۷ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۱۸) و (۱۵ بر ۶) به سود شهرداری گنبد به پایان رسید.

محمد (فرهاد) شاهمیری و اسماعیل رزقی به عنوان داور اول و دوم قضاوت این دیدار برعهده داشتند. حسین پورکاشیان و مسعود ذوقی هم به ترتیب ناظر فنی و ناظر داوری بازی بودند.

** سایپا صدر جدول را از دست داد

لبنیات هراز آمل ۳ – سایپا تهران ۲

دومین شگفتی هفته چهارم، در آمل رقم خورد. جایی که سایپای پرستاره، برخلاف تصورات، نتیجه نبرد ۵ سته برابر لبنیات هراز آمل را واگذار کرد تا شاگردان بهروز عطایی سرمربی لبنیات هراز علاوه بر کسب پیروزی ۳ بر ۲ مقابل خوردوسازان، آن‌ها را از صدرنشینی هم محروم کنند. شاگردان مصطفی کارخانه که اصلا نمی‌خواستند نوار پیروزی‌های متوالی‌شان را از دست بدهند، در این بازی خارج از خانه با ثبت امتیازات (۲۲ بر ۲۵)، (۲۲ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۲۲)، (۲۵ بر ۲۰) بر (۱۵ بر ۱۳) گوی و میدان را به حریف خود واگذار کردند.

در این بازی که به مدت ۲ ساعت و ۳۴ دقیقه به طول انجامید، رضا قرا بازیکن شماره ۱۷ تیم لبنیات آمل کارت زرد گرفت. تیم سایپا نیز در ست سوم کارت زرد تاخیر دریافت کرد. مصطفی کارخانه سرمربی سایپا در ست پنجم با کارت زرد مواجه شد.

قضاوت این دیدار برعهده محمدرضا درفش‌کاویان به عنوان داور اول بود. قادر صادقی، بهرام سلیمانی و اسماعیل صباغ هم به ترتیب به عنوان داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری حضور داشتند.

** نخستین برد راه‌یاب ملل

راه‌یاب ملل کردستان ۳ – شهروند اراک یک

یکی دیگر از بازی‌های جذاب هفته چهارم لیگ برتر، جدال قعرنشیان بود. جایی که دو تیم راه‌یاب ملل کردستان و شهروند اراک که به ترتیب در رده‌های چهاردهم و پانزدهم جدول قرار داشتند برای ثبت نخستین پیروزی خود در لیگ، برابر هم قرار گرفتند.

تقابلی که در نهایت با نتیجه ۳ بر یک و با امتیازات (۲۶ بر ۲۸)، (۲۵ بر ۱۶)، (۲۵ بر ۲۲) و (۲۷ بر ۲۵) به سود راه‌یاب ملل کردستان تمام شد تا این تیم در هفته چهارم طعم پیروزی را بچشد.

در این دیدار که به مدت ۲ ساعت و ۱۳ دقیقه طول کشید، اصغر نجفی لیلاب بازیکن شماره یک و احسان احمدی‌نوره بازیکن شماره ۴ راه‌یاب ملل به ترتیب کارت زرد و قرمز دریافت کردند. محمد امین حیدری بازیکن شماره ۷ شهروند هم ۲ کارت زرد و قرمز گرفت.

در این بازی وحید پورکاشیان، صادق رضایی، عباس امانی و مجید محسنی شوشتری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز