هادی شکوری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

الاهلی انگیزه داشت اما توان مقابله با استقلال را نداشت/ آبی‌ها برای موفقیت آرامش می‌خواهند

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۰:۰۴:۰۷
کد خبر: ۱۰۶۳۲۰۸
الاهلی انگیزه داشت اما توان مقابله با استقلال را نداشت/ آبی‌ها برای موفقیت آرامش می‌خواهند
مدافع اسبق استقلال ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند تا مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا به حضور خود ادامه دهد.

هادی شکوری، مدافع اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی ارزشمند استقلال برابر الاهلی عربستان، که منجر به صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد، اظهار داشت: با توجه به مسائل انگیزشی که در استقلال حاکم بود و با وجود وضعیت نابسامان برای تیم، آنها توانستند برد دلچسب و خوبی را به دست آورند. من امیدوارم بعد از این پیروزی با خبرهای خوب، تیم شرایط بهتری را به دست آورد.

او در ادامه در خصوص سیستم کاملا تهاجمی استقلال در این بازی، تصریح کرد: استقلال با پتانسیل خوبی که دارد این قابلیت را داراست که با هر سیستمی موفق عمل کند و مقابل الاهلی این موضوع ثابت شد و پیروزی قاطعی برای این تیم رقم خورد. در حال حاضر آرامش مهمترین موضوعی است که به استقلال کمک می‌کند تا به روند خوب خود ادامه دهد.

مدافع اسبق استقلال در مورد این‌که مسجل بودن صعود الاهلی باعث شده بود این تیم انگیزه‌ای برای بازی برابر استقلال نداشته باشد، گفت: با توجه به بحث‌های سیاسی و کری خاصی که بین فوتبال ایران و عربستان وجود دارد این موضوع را منتفی می‌دانم و معتقدم حریف استقلال انگیزه لازم را در این دیدار داشت اما استقلال آن قدر خوب کار کرد که اجازه هیچ عکس‌العملی را به حریفش نداد.

شکوری خاطرنشان کرد: امیدوارم استقلال با همین شرایط به روند رو به رشد خود ادامه داده و تا مراحل بالای این رقابت‌ها پیش برود. در پایان برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با برد برابر الشارجه، این تیم نیز به مرحله بعد صعود کند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز