سعید لطفی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال می‌تواند از سد پاختاکور هم عبور کند/ نامجومطلق گزینه مناسبی برای هدایت آبی‌پوشان در لیگ بیستم است

۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۶:۳۷:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۳۴۷۷
استقلال می‌تواند از سد پاختاکور هم عبور کند/ نامجومطلق گزینه مناسبی برای هدایت آبی‌پوشان در لیگ بیستم است
پیشکسوت استقلال گفت: از نظر من نامجومطلق هم گزینه مناسبی برای هدایت آبی‌پوشان در لیگ بیستم است.

سعید لطفی، پیشکسوت استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره برد 3 بر صفر آبی‌پوشان در بازی با الاهلی عربستان عنوان کرد: استقلال در دیدار با الاهلی در مقایسه با دو بازی اخیر خیلی بهتر بود و تیم به یک هماهنگی نسبی رسیده است. فکر می‌کنم اگر برای تیم حاشیه درست نشود و با همین روند جلو برویم بازی‌ها و نتایج بهتری را هم شاهد خواهیم بود.

او با اشاره به دیدار پاختاکور و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: به نظرم ما در مسابقه با پاختاکور هم می‌توانیم برنده باشیم و یک بازی عالی را به نمایش بگذاریم چراکه تیم تازه خودش را شناخته است. امیدوارم بازیکنان هم این مطلب را دریابند که بیشتر روی تیم تمرکز کنند و تا پایان این رقابت‌ها کمی از فضای مجازی که خود حاشیه آفرین است دوری کنند. درست است که آنها دوست دارند این ذوق و موفقیت‌ها را با هواداران تقسیم کنند ولی الان باید همه تمرکز‌ها روی کسب نتایج خوب باشد.

لطفی درخصوص عملکرد مجید نامجومطلق نیز توضیح داد: نامجومطلق هم بازیکن بزرگی بوده و هم سابقه و کارنامه موفقی در مربیگری دارد. او سال‌ها در لیگ دسته یک، لیگ دسته دو و حالا هم در کنار استقلال بوده و عملکرد قابل قبولی را ارائه داده است. به نظرم من فرقی ندارد چه شخصی هدایت استقلال را به عهده بگیرد مهم این است که آن فرد مورد حمایت باشد و به او فرصت بدهیم. از نظر من نامجومطلق هم گزینه مناسبی برای هدایت آبی‌پوشان در لیگ بیستم است.

او در پایان درباره عملکرد خط حمله استقلال و احتمال جدایی علی کریمی بیان کرد: استقلال تیم بزرگی است و خیلی از بازیکنانی که الان مطرح شدند شاید قبل از حضور در این تیم چندان شناخته شده نبودند اما این دلیل نمی‌شود چنین بازیکنی هیچ‌وقت حق جدایی از این تیم را نداشته باشد. هر بازیکنی یک روز می‌آید و یک روز هم ممکن است برود. علی کریمی هم از این قاعده جدا نیست و این استقلال است که باید استعداد جدیدی را به تیم خود اضافه کند. در حال حاضر مهمترین نقطه قوت استقلال خط حمله آن است و ما یک پک کامل در این خط داریم. مطهری بازیکن بسیار موقعیت‌شناس است، دیاباته همیشه در جای‌گیری فوق العاده بوده و قایدی هم باهوش است. این‌ نفرات مکمل یکدیگر هستند و عملکردشان واقعا خوب و قابل دفاع است. 3/5

نظر شما
پرونده ویژه