گلشید امیدیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امسال همه تیم‌ها در لیگ برتر جدی‌ترین رقیب ما هستند/ سال گذشته فصل خوبی را سپری کردم

۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۸:۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۰۶۳۵۱۳
امسال همه تیم‌ها در لیگ برتر جدی‌ترین رقیب ما هستند/ سال گذشته فصل خوبی را سپری کردم
بازیکن تیم بسکتبال گروه بهمن گفت: امسال همه تیم‌ها در لیگ برتر جدی‌ترین رقیب ما هستند، سال گذشته فصل خوبی را سپری کردم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ گلشید امیدیان، بازیکن تیم بسکتبال گروه بهمن، درباره آخرین وضعت این تیم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: خوشبختانه تمرینات تیم را زیر نظر کادر فنی به‌طور منظم و دقیق انجام می‌دهیم. پیش از این بیشتر تمرکزمان روی تمرینات بدنسازی بود اما حالا با نزدیک شدن به رقابت‌های لیگ تمرینات توپی را هم شروع کردیم. یکی از نکات مثبت حال حاضر در تیم گروه بهمن هماهنگی خوب تیم است چراکه تقریب 70 و یا 80 درصد بازیکنان فصل قبل در تیم حفظ شدند و فقط تعدادی بازیکن جوان اما با انگیزه به ما اضافه شده که فکر می‌کنم در کنار هم می‌توانیم یک تیم قدرتمند را تشکیل بدهیم.

او در مورد اصلی‌ترین رقیب گروه بهمن در فصل پیش‌رو توضیح داد: امسال چند تیم جدید به لیگ اضافه شدند که برخی از آنها در بسکتبال اسم و رسم دارند و شناخته شده هستند و برخی هم با نتایج خوب در لیگ دسته یک مجوز حضور در سوپر لیگ را به دست آوردند. اما من معتقدم همه تیم‌ها الان در یک شرایط یکسانی قرار دارند و نمی‌توان تیمی را قوی‌تر از تیم دیگر دانست. مهرام تیم خوبی است، صنعت‌نفت آبادان هم در یارگیری عملکرد خوبی داشت، نامی‌نو هم خوب بسته شده و ... به نظر من هیچ تفاوتی بین تیم‌ها نیست و همه برای ما رقیب جدی به شمار می‌روند.

عضو تیم ملی بسکتبال در پایان خاطرنشان کرد: در هر صورت امیدوارم سوپر لیگ بسکتبال هم برگزار شود. امسال قطعا لیگ متفاوتی را خواهیم داشت. به‌خصوص نحوه برگزاری مسابقات به‌صورت متمرکز قطعا کیفیت لیگ را پائین خواهد آورد اما باید کنار بیائیم. من سال گذشته فصل بسیار خوبی را سپری کردم امیدوارم امسال هم با وجود مشکلاتی که است لیگ منظم و جذابی را شاهد باشیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز