معاون وزیر ورزش و جوانان:

۳۳۵ طرح ورزشی در کشور افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۰۶۳۷۳۷
۳۳۵  طرح ورزشی در کشور افتتاح شد
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت:در سراسر کشور ۳۳۵ پروژه ورزشی به بهره برداری رسید که یکی از آنها ورزشگاه ۲ هزار نفری بخش خشت کازرون فارس است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عبدالحمید احمدی پنجشنبه در حاشیه افتتاح این ورزشگاه افزود : طی 7سال  گذشته در استان فارس  شاهد توسعه زیر ساخت های زیادی بودیم که آمار قابل توجهی است.

او اضافه کرد: تا پیش از دولت تدبیر و امید استان فارس یک میلیون و ۹۰۰ هزار متر مربع فضای ورزشی داشت اما پس از آن  سه میلیون و  ۲۰۰ هزار متر مربع پروژه ورزشی  افتتاح شد که افزون بر یک و نیم برابر رشد داشته است.

احمدی ادامه داد: امیدوار هستیم با حمایت استاندار فارس و وزارت ورزش و جوانان تا پایان سال ۹۹  تمام پروژه های نیمه تمام این استان به بهره برداری برسد.

 ورزشگاه ۲ هزار نفری بخش خشت از توابع شهرستان کازرون با نام سردار شهید قاسم سلیمانی در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس توسط رییس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت ۲۳ هزار متر مربع و با ۱۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی  افتتاح شد.

زمین چمن مصنوعی و استاندارد این ورزشگاه که ظرفیت پذیرش پنج هزار تماشاگر دارد می تواند میزبان مسابقات فوتبال کشوری باشد.

بر اساس آمارهای موجود در هفت سال گذشته تا کنون ۳۹۳ پروژه ورزشی و عمرانی در استان فارس به بهره برداری رسیده که افتتاح ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس شیراز پس از ۲۱ سال اتفاق بزرگی بود که سرانجام به وقوع پیوست

همچنین قرار است سالن ۶ هزار نفره شیراز از جمله طرح های مصوبه سفر رهبر معظم انقلاب به شیراز تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری برسد .

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز دراستان فارس قرار دارد.

 

نظر شما