حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

راز پیروزی بر الشارجه تمرکز بالای تیم بود/ پرسپولیس، السد را ببرد تا فینال پیش می‌رود

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۶:۰۸:۰۴
کد خبر: ۱۰۶۳۷۶۲
راز پیروزی بر الشارجه تمرکز بالای تیم بود/ پرسپولیس، السد را ببرد تا فینال پیش می‌رود
هافبک اسبق پرسپولیس بر این باور است اگر سرخ‌ها بتوانند برابر السد جواز حضور در مرحله بعد را به دست آورند، می‌توانند تا پای فینال پیش بروند.

حسین بادامکی، بازیکن اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است که بازیکنان خوبی دارد و فکر می‌کنم بازی با الدحیل را هم خیلی ناباورانه واگذار کرد و مستحق شکست نبود و اگر اسیر اتفاقات نمی‌شد در بازی سوم کار صعودش را تمام می‌کرد. اگر آن اتفاقات نمی‌افتاد و مشکلات داوری پیش نمی‌آمد پرسپولیس می‌توانست برنده مسابقه باشد.

او ادامه داد: فکر می‌کنم بچه‌ها برابر الشارجه خیلی خوب و هماهنگ بازی کردند و گل‌های زده پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی نشان داد تیم از همان دقیقه اول با تمرکز وارد زمین شد و در نهایت توانست 4 گل هم به ثمر برساند و خدا را شکر به عنوان تیم اول صعود کرد.

هافبک اسبق پرسپولیس با اشاره به بازی مهم برابر السد گفت: آن یک بازی، یک دیدار متفاوت برای پرسپولیس است. به نظر من، تیم السد تیم خوبی  است و مهره‌های خیلی خوبی دارد و یک بازی خیلی سخت برای پرسپولیس در راه است ولی امیدوارم تیم مثل دیدار با الشارجه با تمرکز بازی کند و با ارائه یک بازی خوب و حساب شده برابر السد بتوانیم به مرحله بعد هم صعود کنیم.

او پیش‌بینی‌اش را از بازی برابر السد این‌گونه بیان کرد: چون بازی‌ها تک حذفی است شرایط خیلی سخت می‌شود. مضاف بر اینکه که خستگی هم بیشتر می‌شود ولی با این وجود فکر می‌کنم پرسپولیس اگر السد را مغلوب کند می‌تواند تا فینال هم برود.

بادامکی در خصوص عملکرد مردان میانه میدان پرسپولیس در بازی‌های اخیر سرخ‌ها در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: پرسپولیس در حال حاضر خط هافبک خیلی خوبی دارد و بچه‌های خیلی پرانرژی و توانمندی در میانه میدان برای این تیم کار می‌کنند. با توجه به نفراتی  هم که به تازگی در این منطقه جذب شده از نظرم خط هافبک این تیم قوی‌تر هم شده است. فکر می‌کنم در حال حاضر نقطه قوت پرسپولیس خط هافبک این تیم است که در این چند بازی عملکرد خیلی خوبی داشت.

هافبک مشهدی اسبق پرسپولیس در خصوص عملکرد تیم شهرخودرو در رقابت‌های لیگ قهرمانان گفت: با توجه به شرایطی که این تیم داشت به نظرم خوب بود. بالاخره این تیم 2-3 بازیکن تاثیرگذارش را از دست داد و بازیکنان جدیدی که خریداری شدند، نتوانستند به تیم اضافه شوند و با این تفاسیر دست شهرخودرو از نظر مهره خیلی خالی بود. این تیم در مجموع با 17-18 بازیکن برای اولین بار در این تورنمنت پرفشار شرکت کرد و جنگ نابرابری را با حریفان سرسختش داشت. با این وجود با توجه به تجربه اول شهرخودرو در آسیا، فکر می‌‌کنم این تیم از نظر نوع بازی، بازی به بازی شرایطش بهتر شد ولی کمبود نفرات در نتایجی که این تیم کسب کرد، خیلی تاثیرگذار بود.

بادامکی در مورد شانس موفقیت سیدمهدی رحمتی و دستیارانش در این تیم تصریح کرد: ان‌شاءالله که این اتفاق بیفتد. بالاخره ایشان هم مربی خیلی جوانی هستند و در  اول راه مربیگری هستند و کار خیلی سختی را دارند ولی با توجه به انگیزه و تلاشی که دارند ان‌شاءالله بتوانند موفق باشند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز