مدیر ورزشی باشگاه پیکان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نامجومطلق انتخابی اصلح برای سرمربیگری استقلال است/ پیکان بر اساس بودجه‌اش عملکرد خوبی داشت

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۰:۲۵:۴۰
کد خبر: ۱۰۶۴۰۱۵
نامجومطلق انتخابی اصلح برای سرمربیگری استقلال است/ پیکان بر اساس بودجه‌اش عملکرد خوبی داشت
سیامک رحیم‌پور با تاکید بر این‌که پیکان بر اساس بودجه‌اش عملکرد خوبی داشت، گفت: نامجومطلق انتخابی اصلح برای سرمربیگری در تیم فوتبال استقلال است.

سیامک رحیم‌پور، مدیر ورزشی باشگاه پیکان و بازیکن اسبق تیم‌های پیکان و استقلال تهران، در رابطه با حضور و فعالیت‌های باشگاه پیکان و هم‌چنین رشته‌های جدید همانند اتومبیل‌رانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: پیکان در رشته‌های والیبال و فوتبال آقایان و والیبال حرفه‌ای بانوان به فعالیت می‌پردازد. تحقق این موضوع و ایجاد رشته‌های جدید به گنجاندن برنامه‌های هیات مدیره باشگاه و مصوب شدن بودجه در مجمع بر می‌گردد.

او در خصوص وضعیت حضور و برنامه‌ریزی برای افزایش رشته‌های ورزشی بانوان تاکید کرد: قطعا با بهبود وضعیت اقتصادی رشته‌های مختص بانوان هم اضافه خواهد شد.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال در رابطه با برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف در ایام کرونا بیان کرد: لطف مسابقات رشته‌هایی چون والیبال و فوتبال به حضور تماشاگران است اما با توجه به شرایط موجود که به واسطه کرونا به وجود آمده با عدم حضور تماشاگران مواجه شدیم و روی کیفیت تیم‌ها و بازیکنان تاثیر خاص خودش را گذاشته است. قطعا با حضور تماشاگران کیفیت و عملکرد بازیکنان به مراتب بهتر از وضعیت فعلی خواهد شد.

رحیم‌پور در خصوص مکان بازی‌های والیبال پیکان توضیح داد: سعی ما بر این است نظر فدراسیون والیبال و سطح استانداردهای لازم را بالا ببریم تا همیشه در سالن اختصاصی ایران خودرو بازی‌ها برگزار شود.

مدیر ورزشی باشگاه پیکان در خصوص متناسب بودن یا نبودن لیگ‌ 15 تیمی والیبال بیان کرد: قطعا ظرفیت والیبال ما بیشتر از این تعداد است اما در صورتی‌که سرمایه‌گذار وجود داشته باشد و در این زمینه سرمایه‌گذاری کند برگزاری لیگ با تعداد بالای تیم‌ها مفید و موثر خواهد بود.

رحیم‌پور درباره فوتبال و وضعیت ضعیف تیم پیکان گفت: تیم‌ها را باید بر اساس بودجه تعیین شده برای آنها سنجید.  باشگاه‌هایی که در صدر جدول قرار می‌گیرند معمولا بودجه تخصیص یافته براب آنها بیش از  100 میلیارد است و در مقایسه با باشگاه‌هایی که مجموع بودجه آنها بین 10 تا 15 میلیارد است طبیعی است عملکرد بهتری داشته باشند. ما هم عملکرد بسیار خوبی نسبت به بودجه تعیین شده داشتیم.

او در رابطه با مسائل و مشکلات موجود در فوتبال توضیح داد: مسائل اقتصادی برای همه تیم‌ها وجود دارد اما خوشبختانه باشگاه پیکان در این زمینه از بسیاری باشگاه‌ها جلوتر است و در زمینه فوتبال جزو سه باشگاهی است که بدهی به فدراسیون ندارد و مشکلی برای عقد قرار داد وجود ندارد.

رحیم‌پور در خصوص روی کار آمدن مدیرعامل جدید عنوان کرد: آقای گرشاسبی و آقای محمدی هر دو از شخصیت‌های شناخته شده ورزشی هستند که دکتر محمدی سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بوده و کاملا به مسائل ورزشی احاطه دارند.

مدیر ورزشی باشگاه پیکان در رابطه با برنامه تقویت تیم فوتبال پیکان و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: با وجود تلاش ما باشگاه‌هایی وجود دارند که بودجه آنها بالغ بر 200 میلیارد است و بودجه باشگاهی مانند پیکان به یک دهم چنین باشگاه‌هایی هم نمی‌رسد بنابراین توقع ما برای کسب نتایج معقول و براساس بودجه تعریف شده‌مان است. پیکان با مسئولیت‌های اجتماعی که دارد روی پا مانده و به دنبال جذب بازیکنان جوان و آشنا کردن آنها با جامعه ورزش است. در چهار سال گذشته توانستیم با آشنا کردن حدودا بین 40 تا 50 نفر با جامعه فوتبال، از کمیته انضباطی حق آموزش دریافت کنیم.

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به وضعیت فعلی آبی‌پوشان و بازیکنان این تیم تاکید کرد: مسئله اقتصادی برای بسیاری از باشگاه‌ها اتفاق افتاده اما در این سال‌ها چالش تیم استقلال تغییرات مکرر بوده که نیازمند انتخاب اصلح است. پیش شرط این انتخاب درست شناخت صحیح افراد است و منجر به ثبات مدیریتی و نهایتا بهبود عملکرد خواهد شد.

رحیم‌پور در رابطه با اعلام قانون عدم جذب بازیکن و مربی خارجی در فصل آینده برای استقلال و سایر تیم‌ها یادآور شد: قانون عدم جذب مربی با وضعیت اقتصادی کشور که در جریان بحران‌ها و جنگ‌های اقتصادی قرار دارد همخوانی دارد و مسلم است به نفع کشور و جامعه است که از مربی داخلی بهره ببریم. آقای نامجومطلق به واسطه احاطه کامل به شرایط استقلال و مسائل تیمی و بازیکنان می‌تواند با همکاری کادر فنی خوب به نتایج خوبی در استقلال برسد. به نظرم ایشان می‌تواند انتخاب اصلاح برای تیم استقلال باشد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز