نقد روز؛

وقتی سرخابی‌ها قربانی بازی‌های رسانه‌ای می‌شوند!

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۳:۰۲:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۴۱۵۴
وقتی سرخابی‌ها قربانی بازی‌های رسانه‌ای می‌شوند!
در حالی که تیم‌های پرسپولیس و استقلال روزهای مهم و پرالتهابی را در لیگ قهرمانان آسیا پشت سر می‌گذارند، بخشی از فضای رسانه‌ای کشور همکاری خوبی برای ادامه موفقیت‌های سرخابی‌ها در آسیا ندارند!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ این روزها پرسپولیس و استقلال فارغ از کری‌های داخلی و هیاهوها در قالب 2 نماینده فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در تلاش برای صعود به مراحل بالاتر این تورنمنت هستند، این در حالی است که بخشی از فضای رسانه‌ای داخلی ایران نه تنها همسو با منافع ملی – باشگاهی فوتبال ایران حرکت نمی‌کنند، بلکه با ایجاد فضاهای خبری خاص، آرامش و تمرکز را از نماینده‌های باشگاهی کشورمان سلب می‌کنند.

در حالی که چند روز پیش اخبار ضد و نقیضی در خصوص توافق برخی از ستاره‌های استقلال در جریان لیگ قهرمانان با کشورهای عربی منتشر شده بود حالا نوبت به پرسپولیس و ستاره‌هایش رسیده تا با تیترهای آن چنانی و به منظور بالارفتن تیراژ و بازدیدهای رسانه‌ای مورد هدف قرار بگیرد!

حتی این موضوع که با توجه به پروتکل‌های سخت‌گیرانه حاکم بر اردوی سرخابی‌ها در قطر و قرنطینه کامل بازیکنان و اعضای تیم‌ها این موضوع چقدر می‌تواند به واقعیت نزدیک باشد را هم در نظر نگیریم، آن چه مشخص است انتشار اخبار ولو واقعی آن در آستانه بازی‌های مهمی که سرخابی‌ها پیش روی دارند، می‌تواند تمرکز آنها را تحت‌الشعاع قرار دهد و در نهایت به ضرر فوتبال ما باشد.

این که رعایت این موضوع چقدر با روال حرفه‌ای کار در رسانه منافات دارد، موضوعی قابل بحث است ولی باید در برخی مواقع برخی منافع را به خاطر شرایط خاص در نظر گرفت. آیا چند لایک و بازدید بیشتر این ارزش را دارد که تیمی از فوتبال ایران در این دوران خاص و شرایط عجیب حاکم بر فوتبال ایران از رسیدن به موفقیت ملی و بین‌المللی محروم بماند؟!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز