امیر صدیقی:

دفاع مقدس، نام‏ آشناترین واژه در قاموس حماسه‏‌های عزت آفرین ایران است

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۶۴۲۲۸
دفاع مقدس، نام‏ آشناترین واژه در قاموس حماسه‏‌های عزت آفرین ایران است
رییس فدراسیون ووشو گفت: دوران دفاع مقدس، دوران طلایی مردم ایران در انقلاب اسلامی بوده و هرچه خودباوری، مقاومت، رسیدن به رشد و بالندگی به ویژه در عرصه تجهیزات دفاعی و رزمی کشور شاهد آن هستیم مرهون همان دوران پر افتخار است.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرصدیقی، رییس فدراسیون ووشو در گفت‎وگو با روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بیانگر خاطره‎های بیاد ماندنی از حماسه و دلاوری های مردم و رزمندگان اسلام در حفظ دستاوردها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی ایران است. فداکاری و جانفشانی شهدای گرانقدر این دوران به عنوان چراغ راه و روشنای ملت در ایستادگی مقابل زورگویان و مستکبران است. راهی که هنوز ادامه دارد و ما به آن نیز افتخار می‎کنیم.
 
رئیس فدراسیون ووشو گفت: دوران دفاع مقدس، دوران طلایی مردم ایران در انقلاب اسلامی بوده و هرچه خودباوری، مقاومت، رسیدن به رشد و بالندگی به ویژه در عرصه تجهیزات دفاعی و رزمی کشور شاهد آن هستیم مرهون همان دوران پر افتخار است.
 
صدیقی یادآور شد: دفاع مقدس، نام‌ آشناترین واژه در قاموس حماسه‌ های عزت آفرین ایران است. بی گمان منشا این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها تبلور روح ایمان و وحدت در رزمندگان اسلام و در پرتو توجهات حق تعالی بوده است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم عزت، سربلندی و توسعه همه جانبه ایران اسلامی بیش از پیش به ویژه در عرصه ورزش محقق شود تا همه ما در به نوع خود ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
نظر شما