مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

باید جنبه برد و باخت را داشته باشیم/ گاهی شکست ارزشش از پیروزی بیشتر است

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۶:۰۶:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۴۳۷۱
باید جنبه برد و باخت را داشته باشیم/ گاهی شکست ارزشش از پیروزی بیشتر است
سرمربی تیم والیبال ساپیا تهران گفت: باید جنبه برد و باخت را در مسابقات لیگ برتر داشته باشیم.

مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال ساپیا، درباره باخت نارنجی‌پوشان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال برابر تیم هراز آمل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: باخت همیشه تلخ است و از اینکه باختیم قطعا ناراحت هستیم و بی‌شک تیم ما نقاط ضعفی دارد که همه باید برای برطرف کردن آنها تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم. البته تازه اول راه هستیم رقبای نزدیک ما مانند سپاهان و شهرداری ارومیه، که حتی ملی‌پوشان بیشتری را هم در تیم‌شان دارند، این هفته باختند اما قطعا من و هم تیمی‌هایم وظیفه سنگینی را برعهده داریم و باید همه جنبه برد و باخت را داشته باشیم. گاهی شکست ارزشش از پیروزی هم بیشتر است. تا پلی‌آف هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد و تا آن مرحله قطعا چند باخت را باشگاه‌های مختلف تجربه خواهند کرد.

او ادامه داد: دیدار با ما برای هراز خیلی حیاتی بود چون دو رقابت قبلی خود را باخته بودند، بنابراین یک بازی خانگی فرصت مناسبی بود که جبران قبل را داشته باشند. آنها برای پیروزی در این دیدار ریسک کردند که ریسک‌شان هم به خوبی جواب داد. البته ما همچنان دوم جدول هستیم و جای نگرانی نیست.

کارخانه درباره دیدار با شهرداری در هفته پنجم لیگ گفت: شهرداری گنبد در هفته چهارم تیم خوبی مانند سپاهان را در خانه شکست داد و بنابراین نباید هیچ تیمی را دست‌کم گرفت. این بازی در تهران خواهد بود. امیدوارم مانند 3 بازی ابتدایی بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم و باخت هفته پیش را جبران کنیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز