پرسپولیس ایران- السد قطر

این «سد» شکستنی است!

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۳:۰۲:۵۱
کد خبر: ۱۰۶۴۴۰۲
این «سد» شکستنی است!
در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس برای حضور در جمع 4 تیم برتر منطقه غرب باید از سد تیم بزرگی به نام السد قطر به سلامت عبور کند تا یک گام دیگر برای رسیدن به قهرمانی بردارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نمایش خوب و خیره کننده پرسپولیس برابر الشارجه و برد پرگلی که سرخ‌ها برابر نماینده امارات کسب کردند باعث شد شاگردان یحیی گل‌محمدی با صدرنشینی قاطع از مرحله گروهی صعود کنند و حریف السد در مرحله یک هشتم  نهایی لیگ قهرمانان آسیا شوند. پرسپولیس در حالی برای جدال برابر السد آماده می‌شود که امیدوار است با تکرار روند خوب خود در بازی قبلی‌اش بتواند از این مرحله سربلند بیرون آمده و گام بعدی به سوی قهرمانی در آسیا را محکم بردارد، گامی که باید مقابل تیم قدرتمندی برداشته شود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی با نمایشی که در بازی‌های اخیر خود در قطر داشتند نشان دادند توان و پتانسیل صعود به مرحله بعدی را دارند و آنها در حالی برای جدال مقابل شاگردان ژاوی آماده می‌شوند که این حریف از نظر قدرت تهاجمی یکی از بهترین‌های حال حاضر فوتبال آسیا در منطقه غرب است. حضور مهاجمان خطرناک و فرصت‌طلب از جمله بغداد بونجاح که برابر پرسپولیس موفق به گلزنی شده گویای قدرت این حریف پرسپولیس است. این در حالی است که پرسپولیس هم در بازی اخیرش نشان داد مهاجمان زهردار و خطرناکی را دارد و اگر بدشانسی‌ها بگذارد، می‌تواند برای هر تیم خطرناک باشد؛ ضمن این که مدافعان هماهنگ و کم اشتباه پرسپولیس نیز در ترکیب تیم حضور دارند که گل زدن به پرسپولیس را برای هر تیمی سخت می‌کند.

در این دیدار ژاوی با تمام قوا و تمام نفراتش برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد، این در حالی است که یحیی گل‌محمدی، آرمان رمضانی، مهاجم بلندقامت خود، را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و یکی، دو مهره از جمع نفرات ترکیب اصلی این تیم نیز با مشکل مصدومیت‌هایی روبرو هستند تا بدین ترتیب برای جدال برابر این نماینده قطری آماده شوند.

چشم میلیون‌ها هوادار پرسپولیس در ایران به آوردگاه حساس برابر السد دوخته شده است. پرسپولیسی که با اقتدار برای فوتبال ایران در آسیا آبروداری کرده حالا در مسیری قرار دارد که می‌تواند به روند رو به رشد خود ادامه داده و دورخیز ویژه‌ای را برای افتخارآفرینی دوباره در آسیا داشته باشد. با وجود همه ستاره‌ها و امکاناتی که در اختیار حریف قطری پرسپولیس است، این سد شکستنی است و شاگردان یحیی عزم‌شان برای عبور از سد السد جزم است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز