وحید قلیچ در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

لک جسارت یک گلر خوب را دارد/ قطری‌ها از پرسپولیس می‌ترسند!

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۵:۰۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۴۴۰۴
لک جسارت یک گلر خوب را دارد/ قطری‌ها از پرسپولیس می‌ترسند!
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است سرخ‌پوشان این توان و پتاسیل را دارندتا السد را از مقابل برداشته و به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا عبور کنند.

وحید قلیچ، دروازه‌بان اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی درخشان پرسپولیس برابر الشارجه اظهار داشت: بچه‌ها در این بازی به خوبی توجیه شده بودند و با گل زودهنگامی که شجاع در این دیدار به ثمر رساند، حریف را شوکه کردند و این موضوع در نهایت به سود پرسپولیس به پایان رسید.

او در ادامه گفت: بچه‌ها برابر الشارجه به خوبی وظایف‌شان را اجرا کردند و اگر شانس داشتند حتی با تعداد گل‌های بیشتری برنده این بازی می‌شدند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی حساس برابر السد خاطرنشان کرد: پرسپولیسی‌ها اگر باهوش و گوش به فرمان یحیی گل‌محمدی باشند، پیروزی برابر السد برای‌شان دور از دسترس نیست. درست است که السد تیم قدرتمندی است اما در حال حاضر از پرسپولیس می‌ترسند و استفاده از همین موضوع می‌توان راهکار اصلی برای برد برابر این تیم باشد. به دلم افتاده پرسپولیس برنده این بازی خواهد شد و می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند.

مربی اسبق دروازه‌بان‌های پرسپولیس در مورد حامد لک و نمایش او در بازی‌های اخیرش درون دروازه سرخ‌ها تاکید کرد: من قبل از این که حامد به پرسپولیس بیاید او را دوست داشتم و از نظر فنی او را تائید کردم. او گلری باهوش با انعطاف بدنی بالاست و مشخص است برای رسیدن به آن چه به دست آورده، زحمات زیادی را متحمل شده است. او علاوه بر شرایط و فیزیک بدنی خوب، از نظر جسارتی که باید یک دروازه‌بان از آن برخوردار باشد، در وضعیت خوبی بسر می‌برد و این شرایط کمک می‌کند تا در پرسپولیس فصل موفقی را داشته باشد. امیدوارم او بتواند با بسته نگه‌داشتن دروازه‌ برابر السد به صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا کمک کند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز