لیگ قهرمانان آسیا؛

واکنش جالب نامجومطلق به حذف استقلال و قضاوت داور عمانی

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۲:۴۴:۲۳
کد خبر: ۱۰۶۴۴۹۴
واکنش جالب نامجومطلق به حذف استقلال و قضاوت داور عمانی
سرمربی استقلال به حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجید نامجومطلق در نشست خبری پس از حدف استقلال گفت: بازی بسیار خوبی بود. با توجه به اینکه ما چند بازیکن مصدوم داشتیم مجبور به تغییراتی شدیم که در طول بازی هم به دلیل خستگی برخی بازیکنان ناچار به تعویض شدیم. در مجموعه با توجه به شرایطی که داشتیم از عملکرد بازیکنان راضی هستم چرا که حداکثر توانشان را گذاشتند.

او ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که داشتیم بازیکنان تمام زحمت‌شان را کشیدند. می‌توانستیم امروز بازنده نباشیم و برنده بازی شویم. در یکی دو صحنه داور اشتباه کرد، خصوصا روی پنالتی که به سود ما نگرفت. در گل اول حریف بحث هست و بازیکنان اعتقاد دارند که خطا صورت گرفته است.

نامجو افزود: شرایط طوری رقم که با وجود اینکه می‌توانستیم برنده شویم اما شکست را پذیرفتیم و باید از جام حذفی کردیم. در حالی که شایستگی صعود به مراحل بالاتر را داشتیم. چشمی به دلیل مصدومیت نتوانست بازی کند. میلیچ هم غایب بود. چند بازیکن هم در لحظه آخر به این بازی رسیدند. ما محدودیت بازیکن داشتیم و تعویض‌هایی هم که انجام دادیم از بازیکنانی بود که به خاطر فشردگی مسابقات خسته بودند.

او گفت: در فوتبال باید بازیکن به اندازه کافی در سطح بالا داشته باشید که اگر در این شرایط قرار گرفتید بتوانید از بازیکنان همطراز استفاده کنید. فوتبال ایران تجربه بازی در این شرایط را نداشت. ما از لیگ فرسایشی آمدیم و با وجود خستگی که داشتیم گام در این مسابقات گذاشتیم.

نظر شما
پرونده ویژه