لیگ قهرمانان آسیا؛

نبرد تماشایی بهترین‌ها در دوحه

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۱:۴۵
کد خبر: ۱۰۶۴۸۱۱
نبرد تماشایی بهترین‌ها در دوحه
تیم السد قطر صاحب بهترین خط حمله لیگ ستارگان قطر و تیم پرسپولیس، صاحب بهترین خط دفاع لیگ برتر ایران است.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ 2 تیم پرسپولیس و السد در چارچوب یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ امروز از ساعت ۱۷:۱۰ به وقت تهران به مصاف هم می‌روند.

به همین بهانه نگاهی داشته‌ایم به آخرین وضعیت حریف سرخ‌ها، در جدول فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ لیگ ستارگان قطر، السد با ۶ امتیاز از ۲ بازی و یک بازی کمتر از الاهلی صدرنشین در جایگاه دوم قرار دارد.

نکته جالب اینجاست که آنها در همین ۲ بازی، ۱۰ گل زده و ۲ گل دریافت کرده‌اند.

این تیم قطری در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ نتوانست در لیگ ستارگان قطر، جایگاه درخور شانی دست و پا کند؛ آنها فصل گذشته با کسب ۴۵ امتیاز از ۲۲ بازی بعد از الدحیل (۵۲ امتیاز) و الریان (۵۱ امتیاز) در جایگاه سوم قرار گرفته و فصل را به پایان رساندند اما جالب است بدانید السد حتی در همین فصل هم توانست با ۵۱ گل زده، بهترین خط حمله لیگ ستارگان قطر را به خود اختصاص دهد که نشان دهنده خط حمله قوی این تیم است.

تیم ژاوی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در گروه D این رقابت‌ها با سه تیم النصر عربستان، سپاهان ایران و العین امارات همگروه بود. آنها در نهایت دور گروهی را با ۹ امتیاز از ۶ بازی به اتمام رساندند و بعد از النصر ۱۱ امتیازی به عنوان تیم دوم گروه‌شان به دور یک هشتم صعود کرده و حریف پرسپولیس شدند.

خط حمله السد حتی در لیگ قهرمانان هم، قدرت خود را به رخ حریفان کشیده، آنها با ۱۴ گل زده، بهترین خط حمله دور گروهی را در اختیار دارند.

تیم قطری اما در ۶ بازی مرحله گروهی ۸ گل دریافت کرده که نشان دهنده آن است که خط دفاع این تیم به اندازه خط حمله‌اش باصلابت نیست و شاگردان گل‌محمدی می‌توانند از این مسئله، بهره ببرند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی با پایان لیگ نوزدهم جشن پوکر قهرمانی گرفتند که با ۱۷ گل خورده، بهترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص دادند. بنابراین جدال امروز 2 تیم پرسپولیس و السد در واقع نبرد بهترین خط حمله لیگ قطر با بهترین خط دفاع لیگ ایران است که بر جذابیت‌های بازی می‌افزاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز