محمد پنجعلی:

پرسپولیس نمایش خوبی مقابل السد داشت/ تکیه اصلی پاختاکور بر توان بدنی است

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۶۵۴۰۵
پرسپولیس نمایش خوبی مقابل السد داشت/ تکیه اصلی پاختاکور بر توان بدنی است
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پاختاکور را به دو تیم عربستانی ترجیح می‌دادم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد پنجعلی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با نمایش خوب و فوتبالی که از پرسپولیس دیده‌ایم، به نظرم در مرحله یک چهارم پایانی به قرعه خوبی خوردیم.

او افزود: من پاختاکور را به دو تیم عربستانی ترجیح می‌دادم. در بازی با تیم‌های عربی همیشه نگرانی بر سر بحث داوری وجود خواهد داشت. از طرف دیگر پاختاکور تیمی است که بالا بازی می‌کند و این فرصت خوبی برای پرسپولیس است تا برای گلزنی اقدام کند. ساختار دفاعی خوبی هم داریم که به نظرم از توان مهار حملات پاختاکور بر می‌آید.

پیشکسوت و مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تکیه اصلی پاختاکور بر توان بدنی است. سال قبل هم اشتباهات داوری به آنها کمک کرده بود. آن هوش و ابتکاری که بچه‌های ما دارند را آنها ندارند. به نظرم پرسپولیس با بازی معمول خودش که در این چند بازی دیدیم، نه تنها این بازی را با موفقیت پشت سر می‌گذارد که به فینال بازی‌ها هم می‌رسد.

پنجعلی درباره عملکرد پرسپولیس در بازی با السد اضافه کرد: بازی با السد یک مسابقه متفاوت نسبت به دیدار با الشارجه بود. اگر قرار بود همان طور که جلوی تیم اماراتی ظاهر شدند، جلوی تیم قطری بازی کنند، حتما به مشکل می‌خوردیم. پرسپولیس به هر شکل دیگری بازی می‌کرد، می‌باخت. این که بازی را در ابتدا بستند، تدبیر کاملا درستی بود. اگر نتیجه را واگذار کنید، دیگر برای کسی اهمیت ندارد که مالکیت بازی را داشتید یا زیبا بازی کرده‌اید. اصل اول، کسب نتیجه است. در این بازی اصل بعد، پایان بازی در 90 دقیقه بود، چون بازی در هر سه روز یک بار فشار زیادی می‌آورد. پرسپولیس در هر دو مورد موفق بود.

پنجعلی گفت: چند سال قبل هم که به فینال رفتیم با همین تفکر موفق شدیم و السد، توپ را بیشتر در اختیار داشت. در این بازی هم چنین بود اما پرسپولیس بود که نه تنها گل بازی را زد که دو بار هم تیرک دروازه حریف را لرزاند و نشان داد که موقعیت‌های کمتری ایجاد نکرده است.

نظر شما