میلاد عارفی‌مقام در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

ناجا مخالفتی با برگزاری رقابت‌های لیگ ندارد/ تاریخ برگزاری هیچ رویدادی هنوز مشخص نیست

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۶:۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۰۶۵۵۵۷
ناجا مخالفتی با برگزاری رقابت‌های لیگ ندارد/ تاریخ برگزاری هیچ رویدادی هنوز مشخص نیست
عضو تیم‌ ملی ووشو کشورمان گفت: تاریخ برگزاری هیچ رویدادی هنوز مشخص و اعلام نشده است.

میلاد عارفی‌مقام، عضو تیم‌ ملی ووشو، درباره عدم برگزاری اردوهای تیم ملی توسط فدراسیون ووشو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: درست است که ستاد مبارزه با کرونا مدت‌هاست مجوز برگزاری اردوهای تیم ملی را حتی در رشته‌های پرخطری مانند ووشو، تکواندو، کشتی و ... را صادر کرده اما شرایط رشته ووشو در قیاس با سایر رشته‌ها کمی متفاوت است.

او اضافه کرد: در حال حاضر برخی از این رشته‌ها اردوهای تیم‌ملی خود را آغاز کردند و برخی هم حتی بازی‌های لیگ‌شان را استارت زدند. اما به هر جهت اکثر این رشته‌ها در سال آینده المپیک را در پیش دارند و در کنار آن‌هم حتی تکلیف بازی‌های گزینشی و ... برایشان مشخص شده اما برای رشته ووشو هنوز هیچ تاریخی برای برگزاری هیچ رویدادی اعلام نشده و فدراسیون در این مدت که کلا ورزش تعطیل بود همه جوره از ملی‌پوشان حمایت کرد. در این مدت ما هم از نظر مالی مورد حمایت بودیم و هم از نظر تمرینات زیر نظر کادر فنی به صورت مجازی کنترل شدیم. درست است که هیچ روش تمرینی نمی‌تواند جایگزین تمرینات معمول و همیشگی باشد اما در این وضعیت چاره‌ای جز این روش باقی نمی‌ماند.

دارنده مدال طلای جهان درخصوص لزوم برگزاری لیگ عنوان کرد: برگزاری لیگ از نظر آماده‌سازی بازیکنان، شناخت استعدادهای جدید و تامین نیاز مالی برخی از بازیکنان موثر است ولی اینکه امسال لیگ داشته باشیم یا خیر بستگی به تصمیم فدراسیون و باشگاه‌ها دارد. من خودم به عنوان یک بازیکن دوست دارم امسال لیگ را با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم و آنطور که در جریان هستم باشگاه ناجا هیچ مخالفتی با برگزاری لیگ ندارد اما این نظر را باید سایر باشگاه‌ها نیز داشته باشند که فعلا هیچ خبری در این خصوص نیست. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز