از شجاع تا الگوبرداری از برانکو؛

سوال روز؛ چه کسی جانشین سیامک نعمتی می‌شود؟

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۶۵۶۳۳
سوال روز؛ چه کسی جانشین سیامک نعمتی می‌شود؟
با وجود تلاش‌ها برای رفع محرومیت و بخشش کارت قرمز نعمتی، کمی دور از ذهن است که این موضوع عملی شده و این بازیکن مجوز حضور در بازی برابر پاختاکور را به دست بیاورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی که بعید است محرومیت و کارت قرمز سیامک نعمتی برای جدال برابر پاختاکور لغو شود، از حالا کادر فنی پرسپولیس به فکر انتخاب بهترین گزینه برای دفاع راست است.

خط دفاعی به هم می‌ریزد؟

با در نظر گرفتن احتمال محرومیت نعمتی، به نظر می‌رسد برای بازی برابر پاختاکور تغییرات زیادی را در تریکب دفاع 4 نفره پرسپولیس شاهد باشیم، تغییراتی که با توجه به حساسیت بازی باید حساب شده و مدبرانه انجام شود.

شیری؛ خیلی دور، خیلی نزدیک!

در حال حاضر تنها دفاع راست تخصصی پرسپولیس در قطر مهدی شیری است، بازیکنی که بنا به دلایلی نتوانست در شروع بازی‌ها در کنار پرسپولیسی‌ها باشد و در تهران هم تمرینی نداشت و به تازگی به اردوی سرخ‌ها در دوحه اضافه شده است. در این شرایط نمی‌توان شانس زیادی را برای او در مورد بازگشت به ترکیب پرسپولیس متصور شد.

شانس شجاع بیشتر از همه

به نظر می‌رسد شانس شجاع خلیل‌زاده برای حضور در دفاع راست بیشتر از بقیه باشد. با این تفاسیر با توجه به حضور سعید آقایی در دفاع چپ و انتقال شجاع به دفاع راست، احتمالا زوج قبل خط دفاعی پرسپولیس در بازی چهارشنبه شب را سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان تشکیل خواهند داد.

گزینه‌ای دور از انتظار

در زمان مربیگری برانکو در پرسپولیس و در دورانی که پرسپولیس با پنجره بسته نقل  انتقالاتی روبرو شده بود؛ پروفسور سرخ‌ها در چند بازی تیمش از امید عالیشاه در دفاع راست استفاده کرد، گزینه‌ای که برای بازی آتی پرسپولیس نمی‌تواند شانس زیادی برای حضور در ترکیب 11 نفره سرخ‌ها داشته باشد. با توجه به بازی فیزیکی حریف و شرایط فیزیکی امید خیلی بعید است یحیی در این زمینه از برنامه‌های برانکو الگوبرداری داشته باشد. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز