محمدرضا مهرانپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

رفاقت و همدلی بین بازیکنان وجود ندارد/ شرایط استقلال دشمن شادکن شده است/ این روزها را برای تیم پیش‌بینی می‌کردم

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۳:۴۴
کد خبر: ۱۰۶۵۶۹۵
رفاقت و همدلی بین بازیکنان وجود ندارد/ شرایط استقلال دشمن شادکن شده است/ این روزها را برای تیم پیش‌بینی می‌کردم
پیشکسوت استقلال گفت: ای کاش استقلال برای یک‌سال هم که شده دست از نام‌های بزرگ بردارد و با داشته‌های خود سر کند تا بلکه هم از حجم بدهی‌ها کاسته شود و هم اینکه آرامش به تیم برگردد.

محمدرضا مهرانپور، بازیکن اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت تیم استقلال اظهار داشت: این روزهای سخت و غم انگیز را برای استقلال پیش‌بینی می‌کردم. کاملا مشخص بود استقلال نمی‌تواند روند خوب و با ثباتی را ادامه دهد. مدت‌ها پیش هشدار داده بودم که استقلال بی سر و سامان است اما انگار گوش شنوایی برای شنیدن انتقادات دلسوزانه پیشکسوتان استقلال وجود ندارد. درحال حاضر هم به نظر نمی‌رسد اقدامی در جهت رفع مشکلات انجام شود یا شاید هم راه حل‌هایی درنظر گرفته شده اما رسانه‌ای نمی‌شود که اگر این‌طور است ای کاش آقایان حرف بزنند و ما و هواداران را از این نگرانی نجات دهند. استقلال برای حضور مقتدرانه برای فصل آتی به تغییرات نیاز دارد و حتما باید تیمی مقتدر بسته شود اما هم پیشکسوتان و هم هواداران واقعا نگران هستند. وقتی در کوچه و خیابان با هواداران نگران روبه‌رو می شویم واقعا حرفی برای گفتن نداریم.

او ادامه داد: استقلال در برخی از بازی‌های خود در لیگ قهرمانان نشان داد توانایی و پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد اما این تیم باید پرورش داده شود و تقویت شود. متاسفانه استقلال از نظر فنی و نتیجه‌گیری هم تیم بی‌ثباتی نشان داده است. استقلالی که در بازی با پاختاکور دیدیم 180 درجه با استقلالی که در بازی با الوحده به میدان رفت تفاوت داشت. واقعا چه اتفاقی برای یک تیم رخ می‌دهد که در یک بازی با این سطح از بی‌ثباتی به میدان می‌رود؟ البته الان دیگر صحبت کردن از گذشته‌ها بی‌فایده است. استقلال به ریکاوری مناسبی نیاز دارد. بازیکنان به شدت تحت فشار بوده‌اند و باید گذشته‌ها را فراموش کنند. فصل سختی به تیم گذشت اما هرچه بوده تمام شده و باید به آینده فکر کرد.

مهرانپور خاطرنشان کرد: هواداران به ما می‌گویند چرا به وضع تیم اعتراض نمی‌کنید؟ مگر با اعتراض کردن ما مشکلی برطرف می‌شود یا بدهی‌ها پرداخت می‌شود؟ اگر هم قرار است حرفی زده شود باید کارشناسی باشد. نباید با صحبت‌های من پیشکسوت تنش‌های اطراف تیم افزایش پیدا کند. همه ما موظف هستیم هرطور که می‌توانیم در این شرایط سخت به استقلال کمک کنیم. کسانی که این روزها در استقلال در راس کار قرار دارند حتما می‌دانند جایگاه این تیم کجاست. این تیم مردمی است و فکر مدیرانش فقط باید خوشحال نگه داشتن هوادارانش باشد. مدیران استقلال نباید این تفکر را داشته باشند که قرار است مدت زمانی بر صندلی مدیریت این تیم بنشینند بلکه باید بدانند برابر عشق میلیون‌ها هوادار موظف هستند و باید تیمی قدرتمند را برای مقابله با رقبا در سال آینده ببندند.

او با اشاره به مشکلات استقلال افزود: به اعتقاد من طی یک‌سال گذشته بستر مناسب برای بازیکنان در استقلال فراهم نبوده است. بازیکنان این تیم مدت‌هاست تحت فشار هستند و ذهن آسوده‌ای ندارند. یک فوتبالیست نباید دل‌مشغولی جز فوتبال داشته باشد اما مشکلات استقلال آنقدر زیاد است که اجازه نمی‌دهد بازیکنان آرامش داشته باشند. زمانی که ما در استقلال بازی می‌کردیم با اینکه پول کمتری می‌گرفتیم اما رفاقت بین بازیکنان وجود داشت و همه برای موفقیت تیم همدل بودند اما الان متاسفانه چنین جوی را در استقلال نمی‌بینم و رفاقت و همدلی بین بازیکنان وجود ندارد. شرایط این روزهای استقلال واقعا دشمن شادکن شده و پیشکسوتان و هواداران واقعا نگران تیم هستند.

بازیکن اسبق استقلال درخصوص تعیین وضعیت سرمربی آبی‌پوشان برای فصل آینده بیان کرد: بهتر است باشگاه استقلال از مطرح کردن نام‌هایی مثل الکس نوری دست بکشد. کاملا مشخص است فردی مثل الکس نوری با کمتر از یک و نیم میلیون یورو به استقلال نمی‌آید. بر فرض هم که بیاید آیا باشگاه استقلال توانایی پرداخت این مبلغ را دارد و آیا بازدهی نوری به اندازه این مبلغ ارزش دارد؟ ای کاش استقلال برای یک‌سال هم که شده دست از نام‌های بزرگ بردارد و با داشته‌های خود سر کند تا بلکه هم از حجم بدهی‌ها کاسته شود هم اینکه آرامش به تیم برگردد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز