شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی باید جوابگوی عملکرد غرفه‌داران باشد؛

ناظریان مادوانی: وزارت ورزش نقش اجرایی در نمایشگاه تجهیزات ورزشی ندارد/ در زمان حضور کوتاه سلطانی‌فر هیچ حاشیه‌ای رخ نداد

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۶:۲۰
کد خبر: ۱۰۶۵۹۳۲
ناظریان مادوانی: وزارت ورزش نقش اجرایی در نمایشگاه تجهیزات ورزشی ندارد/ در زمان حضور کوتاه سلطانی‌فر هیچ حاشیه‌ای رخ نداد
رئیس مرکز مشارکت‎های اقتصادی و سرمایه‌گذاری وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان به خاطر حضور مجموعه فعالان ورزشی در این نمایشگاه به عنوان یک بخش دولتی شرکت کرد و هیچ‌گونه نقش اجرایی نداشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عباس ناظریان مادوانی، رئیس مرکز مشارکت‎های اقتصادی و سرمایه‌گذاری وزارت ورزش و جوانان درخصوص برخی حواشی ایجاد شده در نمایشگاه تجهیزات ورزشی اظهار داشت: این نمایشگاه در ادامه 18 دوره نمایشگاه تجهیزات ورزشی برگزار شده و متولی اصلی برگزاری این نمایشگاه همچون نمایشگاه‌های دیگر برعهده شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی است. یک شرکت خصوصی نیز به نام میلاد نور در این چند سال گذشته مسئول برگزاری نمایشگاه تجهیزات ورزشی بوده است.

او در ادامه افزود: وزارت ورزش و جوانان به خاطر حضور مجموعه فعالان ورزشی در این نمایشگاه به عنوان یک بخش دولتی شرکت کرد و هیچ‌گونه نقش اجرایی نداشته است. گزینش شرکت‌های حاضر در نمایشگاه برعهده شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و شرکت میلاد نور بوده و اگر حاشیه‌ای نیز بوده آنها باید جوابگو باشند. همه غرفه‌داران قبل از حضور در نمایشگاه درخصوص اجرای قوانین تعهد می‌دهند و حراست نیز در این مکان حضور دارد.

ناظریان مادوانی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان تنها به خاطر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها یک حضور معنوی در نمایشگاه داشت. هرچند این موضوع را باید متذکر شوم که تصاویر و فیلم‌های منتشر شده و حواشی که عنوان می‌شود برای روز اول برگزاری نمایشگاه است و دکتر سلطانی‌فر در روز دوم حضور کوتاهی در نمایشگاه داشت و تنها از چند غرفه بازدید کرد. در زمان حضور وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک هیچ‌گونه حاشیه‌ای در نمایشگاه رخ نداد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز